ناراحتی شدید پرسپولیس از اورونوف؛ خبر بد به اردوی قرمزها رسید!

ناراحتی شدید پرسپولیس از اورونوف؛ خبر بد به اردوی قرمزها رسید!
در شرایطی که پرسپولیس‌ها انتظار داشتند مهاجم ازبکستانی آن‌ها بعد از مسابقات دور مقدماتی جام جهانی به اردوی این تیم برای بازی با السد قطر ملحق شود، خبر بد مصدومیت مجدد اوستون اورونوف موجی از خشم را به قرمزهای پایتخت تزریق کرده است.
کد خبر: ۳۷۴۶۴
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷

زی‌سان: در شرایطی که پرسپولیس‌ها انتظار داشتند مهاجم ازبکستانی آن‌ها بعد از مسابقات دور مقدماتی جام جهانی به اردوی این تیم برای بازی با السد قطر ملحق شود، خبر بد مصدومیت مجدد اوستون اورونوف موجی از خشم را به قرمزهای پایتخت تزریق کرده است.

به گزارش «زی‌سان»، رفتار غیر حرفه‌ای اورونوف در ماجرای مصدومیت اخیرش بیش از هر زمان دیکری برای پرسپولیس آزار دهنده شده است. در شرایطی که همه انتظار داشتند مهاجم ازبکستانی در بازی با ایران به دلیل عدم رهایی از مصدومیت وارد زمین نشود، او در دقایق پایانی بازی حضور پیدا کرد تا بار دیگر مصدومیت او تشدید شود. 

فدراسیون فوتبال ازبکستان دیروز اعلام کرد اورونوف به علت مصدومیت تیم ملی این کشور را در دیدار حساس با امارات همراهی نخواهد کرد. این خبر بلافاصله مورد توجه رسانه‌ها و مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار گرفت. 

مصدومیت اخیر مهاجم ازبکستانی در شرایطی است که از همان ابتدا که اورونوف ایران را ترک کرد، نحوه رفتار او، با عصبانیت کادر پزشکی و مدیران باشگاه همراه بود و حتی این شایعه هم در مورد وینگر ازبکستانی سرخپوشان رسانه‌ای شد که او از عمد خودش را در بازی با چادرملو به مصدومیت زده تا بتواند تیم ملی کشورش را در بازی حساس با ایران همراهی کند.

اکنون با مصدومیت اورونوف، وضعیت اورونوف برای بازی با السد قطر مبهم است و کادر پزشکی پرسپولیس هم اطلاع دقیقی از جدیدترین وضعیت این بازیکن ندارد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: