روایتی عجیب از کتک خوردن زلاتان در تمرینات آث میلان

روایتی عجیب از کتک خوردن زلاتان در تمرینات آث میلان
الکساندر پاتو، مهاجم برزیلی سابق میلان، از برخورد شدید زلاتان ابراهیموویچ با اوگوچی اونیوو، مدافع آمریکایی سابق روسونری، در تمرینات این تیم می‌گوید. روایت عجیب پاتو: زلاتان در تمرین میلان کتک خورد!
کد خبر: ۳۷۳۰۳
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸

الکساندر پاتو، مهاجم برزیلی سابق میلان و تیم ملی برزیل در گفتگو با کانال یوتیوب Desimpedidos روایت عجیب و باورنکردنی از دعوای شدید زلاتان ابراهیموویچ با یکی از مدافعان سابق میلان در سال ۲۰۱۱ را مطرح کرد.

باوجود آنکه زلاتان ابراهیموویچ از نظر فیزیکی بسیار تنومند است، اما در خاطره‌اش که پاتو از تمرین میلان در سال ۲۰۱۱ تعریف می‌کند متعجب خواهید شد.

مهاجم برزیلی سابق میلان در این مورد گفت: "فکر می‌کنم این خاطره را برای نخستین بار است که تعریف می‌کنم. دقیق به یاد دارم که نوامبر ۲۰۱۱ بود و در یک روز بارانی در تمرین میلان حضور داشتیم. به انجام فوتبال درون تیمی مشغول بودیم که اوگوچی اونیوو به شکل ناخواسته روی پای زلاتان رفت و برخورد نسبتا شدیدی با مچ پای او داشت. بلافاصه بعد از این صحنه، زلاتان به منظور انتقام از او با تکلی دوپا روی پای اونیوو رفت و او را زمین زد و مشخص بود که اونیوو که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود را دوباره دچار مصدومیت کرد.

روایتی عجیب از کتک خوردن زلاتان در تمرینات آث میلان
با این وجود، اما اونیوو هیچ واکنشی به او نشان نداد و قصد داشت از زمین بلند شود، اما زلاتان بار دیگر به او نزدیک شد و پیراهن او را کشید تا دوباره اوینوو را نقش بر زمین کند. در این لحظه اونیوو شدیدا عصبانی شد و با گرفتن پای زلاتان او را نقش بر زمین کرد و روی سینه او نشست و بطری آب را برداشت تا به صورت زلاتان بکوبد، اما همه بازیکنان نزدیک او شدیم و گفتیم بس کن پسر او را می‌کشی!

خیلی صحنه بدی بود. بلافاصله سرمربی وقت تیم، ماسیملیانو آلگری، وارد صحنه شد و ماجرا به پایان رسید. این یکی از عجیب‌ترین خاطراتی بود که از دوران حضور در میلان در ذهنم باقی مانده است. 

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: