موهون باگان رقیب هندی تراکتور از ترس جنگ به تبریز نیامد!

موهون باگان رقیب هندی تراکتور از ترس جنگ به تبریز نیامد!
حریف تراکتور در دومین هفته لیگ قهرمانان آسیا ۲، به ایران سفر نکرد.
کد خبر: ۳۵۸۴۱
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸

تیم هندی از ترس امکان وقوع جنگ در ایران، به تبریز سفر نکرده است و طی نامه‌ای که به AFC ارسال کرده، یادآور شده است که به دلیل اعلام پنج روز عزای عمومی در ایران در پی شهادت حسن نصرالله، اوضاع ایران را عادی نمی‌دانند و می‌ترسند همزمان با حضورشان در تبریز، جنگ آغاز شود و این بازی باید در زمین بی‌طرف برگزار شود.

این در حالی است که تیم استقلال تاجیکستان و تیم داوری و ناظر مسابقه بازی تراکتور مقابل موهون باگان، بدون هیچ بهانه و معطلی به ایران سفر کرده‌اند.

باید دید ناظر مسابقه چه گزارشی را برای مسئولین برگزاری مسابقات ارسال خواهد کرد و سرنوشت این مسابقه چه خواهد شد.

حالا گفته می‌شود، در صورتی که موهان باگان هند برای بازی با تراکتور در ایران حضور پیدا نکند، ممکن است هم از لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) امسال و هم رقابت‌های آسیایی سال آینده کنار گذاشته شود.

تراکتور ایران قرار بود در هفته دوم سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان موهان باگان هند باشد، اما این باشگاه هندی تا الان به بهانه عدم امنیت از سفر به ایران خودداری کرده تا برگزاری این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

براساس ماده ۵۷ آیین‌نامه انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا، اگر باشگاهی از حضور در بازی امتناع کند در خوش‌بینانه‌ترین حالت به شکست ۳ بر صفر و پرداخت حداقل ۱۰ هزار دلار آمریکا محکوم خواهد شد.

همچنین AFC می‌تواند با حکمی سخت‌گیرانه‌تر، علاوه بر جرایم یاد شده، باشگاه متخلف را از رقابت‌ها حذف کرده و اجازه حضور در رقابت‌های آینده را هم ندهد. با این اوصاف باشگاه موهان باگان هند در بد مخمصه‌ای افتاده است.
 

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: