شوک به پرسپولیس قبل از دربی!

شوک به پرسپولیس قبل از دربی!
قرار است دو عضو جدید به ترکیب هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه شود.
کد خبر: ۳۴۹۱۸
|
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴

قرار است دو عضو جدید به ترکیب هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه شود.

به گزارش فارس، این روز‌ها صحبت از حضور محمد آخوندی و احمدمیرزایی در هیئت‌مدیره پرسپولیس است و با حضور آنها احتمالاً یک یا دو عضو فعلی هیئت‌مدیره این باشگاه جدا می‌شوند. در همین راستا صحبت از رفتن احتمالی رضا درویش هم بود، اما شنیده‌های ما حاکی از آن است که درویش در پرسپولیس ماندنی است و به‌طورکلی خیلی بعید به نظر می‌رسد که در آستانه دربی تغییرات عمده‌ای را در پرسپولیس شاهد باشیم. 

پرسپولیسی‌ها از بحرانی که اول فصل گرفتار آن شده بودند رهایی پیدا کرده و این روز‌ها شرایط بهتری دارند. طبعاً موفقیت احتمالی در دربی و بقیه مسابقات آسیایی می‌تواند شرایط پرسپولیس را بهتر کند، اما فعلاً فضای هیئت‌مدیره به سود رضا درویش است و خیلی‌ها او را در پرسپولیس ماندنی می‌دانند.

هرچقدر اوضاع پرسپولیس مرتب و منظم پیش می‌رود در تیم رقیب شرایط مدیریتی چیزی در حد فاجعه است و در آستانه دربی پایتخت مشاور مدیرعامل استقلال علیه جواد نکونام مصاحبه می‌کند! همه این مسائل باعث شده تا خیلی‌ها در دربی برای پرسپولیس شانس بیشتری قائل باشند، اما به‌هرحال باید منتظر بازی حساس چهارشنبه‌شب باشیم و ببینیم در مستطیل سبز چه اتفاقاتی رخ می‌دهد؟

رضا درویش با وجود برخی از انتقاداتی که به او وارد است در مجموع تیم خوبی بسته و پارسال هم توانست پرسپولیس را قهرمان کند. کارنامه مدیریتی او در سه سال گذشته بدون ایراد نبوده، اما می‌توان به مدیرعامل پرسپولیس نمره قبولی داد.

از طرفی نماینده بانک شهر که حامی اصلی پرسپولیس محسوب می‌شود به حمایت از درویش پرداخته و همه این عوامل باعث شده تا این مدیر موقعیت خوبی در باشگاه داشته باشد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: