اینترمیلان رکورد قدیمی پپ را شکست

اینترمیلان رکورد قدیمی پپ را شکست
منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا پس از تساوی بدون گل مقابل اینتر به سال ۲۰۲۲ برگشت و یکی از رکورد‌های خوبش را از دست داد.
کد خبر: ۳۴۶۵۸
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰

منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینترمیلان به تساوی ۰-۰ رسید، نتیجه بدون گلی که شاگردان پپ گواردیولا پس از تساوی بدون گل مقابل اسپورتینگ لیسبون پرتغال در سال ۲۰۲۲ در ورزشگاه اتحاد، در لیگ قهرمانان اروپا تجربه نکرده بودند.

از زمانی که پپ گواردیولا در سال ۲۰۱۶ سرمربی منچسترسیتی شد، این دومین بار در ۴۲ بازی لیگ قهرمانان است که منچسترسیتی در خانه گلی به ثمر نمی‌رساند. همچنین پس از موناکو در سال ۲۰۱۷، این اولین بار است که سیتی در نیمه اول لیگ قهرمانان اروپا ۱۰ شوت به سمت دروازه دریافت کرد.

سیمونه اینزاگی در پایان بازی گفت: «من از بازیکنانم خواستم دقیقاً همانطور که می‌دانند بازی کنند. همه ما منچسترسیتی را می‌شناسیم و می‌دانیم که آنها چه توانایی‌هایی دارند. ما می‌دانستیم که باید هر کاری که می‌توانیم انجام دهیم و یک بازی عالی انجام دهیم و این کار را هم انجام دادیم. ما موقعیت‌های واقعا خوبی ایجاد کردیم. به علاوه، وقتی به عنوان یک تیم خوب کار می‌کنیم، کار را برای همه سخت می‌کنیم.»

آخرین شکست منچسترسیتی در خانه در لیگ قهرمانان اروپا برابر المپیک لیون در سپتامبر ۲۰۱۸ بود، اما در آن دیدار سیتیزن‌ها به لطف برنادور سیلوا موفق به گلزنی شدند

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: