جزئیات هفت ساعت جراحى حسن یزدانى

جزئیات هفت ساعت جراحى حسن یزدانى
حسن یزدانى یل ١٠ مدالى کشتى المپیک و جهان از سال ٢٠٢٥ یک‌بار دیگر براى کسب یازدهمین مدال روى تشک ظاهر خواهد شد.
کد خبر: ۳۴۶۰۳
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴

حسن یزدانى یل ١٠ مدالى کشتى المپیک و جهان از سال ٢٠٢٥ یک‌بار دیگر براى کسب یازدهمین مدال روى تشک ظاهر خواهد شد

به گزارش ورزش سه، دو جراحى اصلى و مجزاى همزمان روى شانه و کتف آسیب‌دیده دست راست حسن یزدانى که در ثانیه هاى ابتدایى فینال المپیک ٢٠٢٤ پاریس به وقوع پیوست تا طلاى یل کشتى به نقره تبدیل شود، با احتساب زمان ریکاورى به مدت هفت ساعت توسط "پاسکال بوآلو" در بیمارستان شهر نیس فرانسه انجام شد.

دکتر کیهانى در گفتگوى اختصاصى با ورزش سه دو عمل جراحى اصلى و همزمان و مجزاى شانه دست راست حسن یزدانى را عالى توصیف کرد و تمام جزئیات را براى جلوگیرى از هر گمانه زنى و ایجاد شایعات مختلف تشریح کرد که به‌طور کامل در این گزارش جامع مى‌خوانید:

شروع درمان حسن دقیقا از پایان کشتى فینال المپیک بدون ثانیه‌اى وقفه آغاز شد، حسن یزدانى سرمایه ملى و نگین انگشترى کشتى جهان به شمار مىرود که جراح فرانسوى او را در مشاوره با جراحان زبده و نخبه داخلى و خارجى انتخاب کردم.

نتیجه جراحى حسن یزدانى عالى و بسیار موفقیت‌آمیز بوده است و بصورت کامل در جریان کوچکترین جزئیات هم قرار داریم البته یک تیم کامل در اختیار و کنار اوست و کارهایش را به حرفه‌اى‌ترین شکل ممکن انجام مى‌دهد.

حسن یزدانى پنجشنبه شب به ایران باز مى‌گردد و از صبح جمعه در کشورمان خواهد بود، زمان فیزیوتراپى او از دو هفته دیگر آغاز مى‌شود و او باید در ماه اسفند سال جارى بار دیگر سفرى به فرانسه داشته باشد تا با بازبینى جراحش روند فیزیوتراپى بررسى شود.

با دو جراحى اصلى و دقیق شانه و کتف دست راست حسن بهبودى کامل خواهد داشت و او از سال ٢٠٢٥ روى تشک ظاهر مى‌شود و به رقابت‌هاى قهرمانى سال بعد از المپیک خواهد رسید.

حسن یزدانى همانطور که قبل از المپیک به ورزش سه گفتم مدال نقره جهان و المپیک پیش رو را در جیب دارد و ما براى طلا شدن مدال‌هایش این عمل جراحى را مدنظر داریم.

جزئیات هفت ساعت جراحى حسن یزدانى

کشتى حسن یزدانى و دوره حرفه‌اى قهرمانى او تمام نشده و با جراحى که توسط یکى از بهترین جراحان دنیا انجام شد، بار دیگر او را روى تشک خواهیم دید و مرد ١٠ مدالى المپیک و جهان حداقل به شش ماه فیزیوتراپى نیاز دارد.

ما در ایران جراحان و پزشکان بی‌نظیر و زبده‌اى داریم، همانطور که پنج سال قبل حسن یزدانى زانوى خود و رباط صلیبى‌اش را در ایران عمل کرد و هیچ مشکلى هم از این ناحیه نداشت و ندارد، در مورد دو جراحى همزمان کتف این سرمایه ملى بعد از آسیب مجدد در المپیک با مشورت نخبگان پزشکى داخلى و خارجى "پاسکال بوآلو" انتخاب شد.

در رقابت‌هاى قهرمانى ٢٠٢٥ جهان حسن یزدانى را سرحال و آماده روى تشک خواهید دید تا او بتواند تا پایان سال ٢٠٢٨ و المپیک لس آنجلس از تعداد ١٣ مدال جهانى و المپیک الکساندر کارلین، میخائین لوپز و رضا کایالپ بگذرد و به تنها کشتى‌گیر تاریخ تبدیل شود که ١٤ مدال به گردن آویخته است.

امیر على آذرپیرا هم جراحى موفقیت‌آمیزى روى رباط صلیبى زانوى پاى راست خود داشته است و در جهانى ٢٠٢٥ مى‌تواند کشتى بگیرد.

همچنین کامران قاسم‌پور هم بدون آسیب شرایط ایده‌آلى براى درخشش در رقابت‌هاى قهرمانى اوزان غیرالمپیکى جهان در سال ٢٠٢٤ و رویارویى احتمالى با دیوید تیلور دارد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون