اخبار شوکه کننده در ایتالیا: حال آقای گل خوب نیست

اخبار شوکه کننده در ایتالیا: حال آقای گل خوب نیست
به نظر می‌رسد که شرایط سالواتوره اسکیلاچی در بیمارستان پالرمو چندان خوب نیست.
کد خبر: ۳۴۵۶۷
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲

آخرین اخبار از بیمارستان پالرمو درباره شرایط اسکیلاچی چندان مثبت نیست. به نظر می‌رسد که وضعیت این ستاره سابق ۵۹ ساله فوتبال ایتالیا که عملکرد درخشانش در دهه ۱۹۹۰ میلادی در خاطر بسیاری مانده و از هفتم سپتامبر در بیمارستان بستری شده در چند ساعت گذشته رو به وخامت گذاشته است.

پس از این که گفته شده بود در چند روز اخیر شرایط او بهتر شده است، حالا ظاهرا وضعیت این ستاره سابق فوتبال ایتالیا در بیمارستان به شکل قابل توجهی وخیم شده است و علائم بالینی او در ۲۴ ساعت گذشته چندان خوب نبوده است و او در واقع به کمک دستگاه‌های پزشکی توانسته است هوشیاری لازم و نیاز‌های ضروری را همچنان حفظ کند و ادامه دهد.

اخبار شوکه کننده در ایتالیا: حال آقای گل خوب نیست

مهاجم سابق یوونتوس و اینتر درد شدیدی را هم تجربه می‌کند که پزشکان در تلاش برای کاهش و کنترل آن هستند و به همین دلیل به صورت مداوم تحت نظارت پزشکی و کادر پرستاری و البته اعضای خانواده‌اش قرار دارد.

وضعیت بالینی اسکیلاچی که در ۱۰ روز گذشته ثبات درستی نداشته باز هم باعث نگرانی بسیاری از دوستدارانش شده است. او که در سال ۱۹۶۴ به دنیا آمده است پیش از این هم با مشکلاتی روبرو بود و حتی روز گذشته گفته شد که در شرایط با دوام و خوبی است و روز و شب تحت نظر پزشکان است، اما سرطانی که پیش از این به آن دچار شده بود، کار را برایش سخت کرده است.

منابعی در این بیمارستان در روز‌های اخیر به رسانه‌ها گفته بودند که او به بخش منتقل شده و نیاز به استفاده از اکسیژن کمتری دارد و شرایطش نسبت به روزی که در بیمارستان بستری شد بهتر شده است، اما حالا شرایط به شکل قابل توجهی تغییر کرده است.

اخباری که در حال حاضر از سوی منابع بیمارستانی منتشر می‌شود، چندان خوشایند نیست و این باعث نگرانی جدی خانواده، دوستان، علاقه‌مندان به اسکیلاچی و تمامی دنیای فوتبال شده است.

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون