لیگ نخبگان آسیا؛ استقلال برد، پرسپولیس باخت

پاسخ قاطع نکونام به منتقدان سرسخت/ عیسی نَزد پرسپولیس باخت

پاسخ قاطع نکونام به منتقدان سرسخت/ عیسی نَزد پرسپولیس باخت
لیگ نخبگان آسیا امروز با برگزاری دو تیم محبوب پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس اداامه پیدا کرد و در نهایت تیم استقلال توانست تیم الغرافه قطر را با درخشش رامین رضائیان سه بر صفر شکست دهد و در عربستان نیز تیم پرسپولیس ر حالی که بازی خوبی در مقابل ستارگان الاهلی به نمایش گذاشت با تک گل دقیقه ۲ فرانک کسیه بازی را یک بر صفر واگذار کرد.
کد خبر: ۳۴۳۷۰
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۹

استقلال پس از ۱۱۰۰ روز دوری از مسابقات آسیایی، با انگیزه فراوان به لیگ نخبگان آسیا بازگشت و در اولین دیدار خود مقابل الغرافه قطر به میدان رفت. این بازی برای استقلال و هوادارانش اهمیت ویژه‌ای داشت، چرا که بازگشت به عرصه بین‌المللی با انتظارات بالایی همراه بود و هواداران استقلال امیدوار بودند تا تیمشان با یک نمایش قدرتمند، خاطره‌انگیزترین بازگشت را رقم بزند

در همان دقایق ابتدایی بازی، رامین رضاییان با یک حرکت تماشایی، تأثیر خود را بر جریان بازی نشان داد. او با ارسال دقیق و تیز خود به دروازه الغرافه، باعث شد عبدالله یوسف، مدافع تیم حریف، به اشتباه بیفتد و با برخورد توپ به پای او، نخستین گل استقلال به ثمر برسد. این گل زودهنگام فضای بازی را کاملاً به سود استقلال تغییر داد و هواداران پرشور این تیم را به وجد آورد

با وجود شرایط سخت و تعداد محدود صندلی‌های استادیوم شهدای شهر قدس، هواداران استقلال به‌ویژه زنان طرفدار این تیم، از حضور در این بازی حمایت ویژه‌ای داشتند. رامین رضاییان که از زمان پیوستن به استقلال از محبوبیت بالایی نزد هواداران آبی‌پوش برخوردار بود، هم پیش از آغاز بازی و بعد از این اثرگذاری روی گل، به شدت از سوی هواداران تشویق شد

رامین رضاییان، که از ابتدای فصل جدید یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان استقلال بوده، در دقیقه ۶۰ نیز بار دیگر درخشید. ابتدا مهرداد محمدی توپ را از عاصم مادیبو گرفت و با پاس دقیقی به رضاییان رساند. رامین با یک حرکت زیبا توپ را از بین پا‌های ماتیاس نانی عبور داد و در یک موقعیت تک‌به‌تک با ابوبکر خلیفه، گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

پاسخ قاطعانه نکونام به منتقدان سرسخت/ عیسی نزد پرسپولیس باخت

این گل، سومین گل فصل رامین برای استقلال بود و نشان داد که او همچنان یکی از ارکان اصلی تیم نکونام است. بازگشت قدرتمند استقلال به آسیا، با درخشش رامین رضاییان و حمایت پرشور هواداران، نویدبخش روز‌های خوبی برای این تیم در لیگ نخبگان آسیا است.

عملکرد رامین نیز کاملاً ثابت کرد که تمرکز او روی بازی‌هایش است. پس از پاس گل ارزشمندی که در بازی برابر شمس‌آذر به محمدحسین اسلامی داد و دو گلی که در بازی مقابل ملوان به ثمر رساند، او امشب هم برابر الغرافه درخشید. رضاییان ابتدا با تأثیرگذاری روی گل نخست استقلال و سپس زدن یک گل تماشایی، نشان داد که حتی در ۳۴ سالگی هم از آمادگی فوق‌العاده‌ای برخوردار است و به‌عنوان یکی از مهره‌های کلیدی استقلال در فصل جدید شناخته می‌شود. 

پاسخ قاطعانه نکونام به منتقدان سرسخت/ عیسی نزد پرسپولیس باخت

نمایش خوب پرسپولیس اما ناکام در گلزنی

الاهلی عربستان و پرسپولیس در اولین دیدار از لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه شاهزاده فیصل عبدالله جده به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب و پرموقعیت با یک گل به سود میزبان به پایان رسید.

الاهلی عربستان یکی از تیم‌های پرستاره لیگ روشن محسوب می‌شود. تیمی که همانند النصر و الهلال با هزینه کلان پا به رقابت‌های آسیایی گذاشته و پس از سه سال غیبت در این رقابت‌ها تلاش می‌کند خود را به عنوان مدعی جام معرفی کند. با این حال الاهلی با همه ستاره‌هایش در دقایق زیادی مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت.

پاسخ قاطع نکونام به منتقدان سرسخت/ عیسی نَزد پرسپولیس باخت

شاگردان گاریدو به عنوان قهرمان ایران پا به این مسابقه گذاشتند و درحالی که هنوز به جو بازی عادت نکرده بودند با پاس استادانه ریاض محرز و شوت غافلگیرکننده فرانک کسیه در دقیقه ۲ دروازه خود را باز شده دیدند.

در ادامه این پرسپولیس بود که نبض بازی را در دست گرفت و با بالا رفتن اعتماد به نفس‌شان شرایط را تغییر دادند و موقعیت‌های خوبی به دست آوردند. سرخ‌ها نفس ستاره‌های شناخته شده الاهلی را گرفتند، اما نتوانستند به گل برسند.

در نیمه دوم نیز پرسپولیس هجومی شروع کرد و درحالی که برای رسیدن به گل تلاش می‌کرد، خطای کنعانی در محوطه باعث شد حریف صاحب ضربه پنالتی شود، اما الکسیس گندوز به زیبایی پنالتی ریاض محرز را مهار کرد.

پاسخ قاطع نکونام به منتقدان سرسخت/ عیسی نَزد پرسپولیس باخت

در ادامه پرسپولیس تا دقیقه ۹۶ سراپا حمله بود و موقعیت‌های زیادی به دست آورد که یکی پس از دیگری از دست رفتند تا شاگردان گاریدو در شبی که خوب و هجومی بودند قافیه را به حریف متمول خود در عربستان واگذار کنند. 

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون