وحید قلیچ: خداداد عزیزی به قلعه‌نویی حسادت می‌کند!

وحید قلیچ: خداداد عزیزی به قلعه‌نویی حسادت می‌کند!
وحید قلیچ در گفتگو با خبرآنلاین درباره اتفاقات مختلف فوتبال ایران صحبت کرد.
کد خبر: ۳۴۲۹۶
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸

فوتبال ایران روز‌های حساس و تعیین‌کننده‌ای را سپری می‌کند و تیم ملی و باشگاه‌های لیگ برتری درگیر مسابقات بین‌اللملی هستند. تیم ملی ۲ بازی ابتدایی خود در دور سوم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ را با برد پشت‌سر گذاشت و استقلال و پرسپولیس هم از امروز (دوشنبه) کار خود در لیگ نخبگان آسیا را با بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان آغاز خواهند کرد.

وحید قلیچ، پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرآنلاین درباره وضعیت پرسپولیس گفت: وضعیت پرسپولیس خیلی خوب است و بازیکنان خوبی گرفته و فکر نکنم وضعیت این تیم بد باشد. وضعیت تیم خیلی خوب است.

او در خصوص شرایط الاهلی و دیگر تیم‌های عربستانی گفت: من جمعه بازی الاهلی و النصر را دیدم و بازی با آن تیم‌ها خیلی مشکل است. نباید توقع داشته باشیم این تیم‌ها را ببرند. بازیکنان خیلی خوب و باکلاسی گرفته‌اند. مثل تیم‌های ایرانی نیستند که بازیکنانی که عمر فوتبالشان تمام شده به اینجا می‌آیند. الاهلی یک بازیکن ۲۳ ساله از ایتالیا خریده بود که خیلی آینده‌دار است و ببینید آنها چیکار کرده‌اند. با این شرایط فکر نکنم بتوان مقابل آنها عرض‌اندام کرد مگر اینکه معجزه شود.

قلیچ در واکنش به جدایی علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی گفت: پر کردن جای خالی این نفرات راحت نیست. اینها بازیکنان باتجربه و خوبی بودند و بازیکنان جدید برای پر کردن جای آنها زمان نیاز دارند ولی زمانی نمانده و پرسپولیس امروز بازی دارد و کار سخت شده و امیدواریم تیم نتیجه دلخواه را بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس نسبت به انتقادات خداداد عزیزی از امیر قلعه‌نویی هم واکنش نشان داد: خداداد عزیزی فکر کنم به قلعه‌نویی حسادت می‌کند. اگر تیم ملی باخت، از قلعه‌نویی ایراد بگیرید و انتقاد کنید. فعلا که تیمش خوب برده و امارات تیم خیلی خوبی بود و بازیکنان خوبی داشت ولی تیم ملی عزمش را جزم کرده راحت به جام جهانی برود.

او در خصوص گلزنی مهدی قایدی مقابل امارات و عذرخواهی‌اش از هواداران اماراتی هم پاسخ جالبی داد: قایدی الان در امارات بازی می‌کند و حتما در تماشاگران طرفداران اتحاد کلباء هم بودند و از آنها عذرخواهی کرده و ایرادی ندارد. به نظرم قایدی پسر بسیار آقا و باشخصیتی است و این کار هم مشکلی ندارد.

قلیچ ضمن حمایت از جواد نکونام، در خصوص شرایط او در استقلال می‌گوید: من جواد نکونام را دوست دارم و وقتی در پاس بازی می‌کرد هم به بازی‌اش علاقه داشتم، چون هافبک دفاعی خیلی خوبی بود. در لیگ قبلی هم بر اثر یک اتفاق تیمش قهرمانی را از دست داد. البته خودش مقابل نساجی هم کم‌کاری کرد و اگر بازی را می‌برد قهرمان می‌شد. در کل بد کار نکرده و امسال هم خیلی بازی مانده و نتایج خوب و بد زیادی رقم می‌خورد. باید به او فرصت بدهند. سال‌ها در لالیگا بازی کرده و حتما از مربیانش چیز‌هایی یاد گرفته است. امیدوارم نتیجه بگیرد و دهان منتقدان را ببندد، چون پیشکسوتان استقلال دنبال سهم‌خواهی هستند و چشم دیدن هم را ندارند و می‌خواهند جای او را بگیرند. نکونام باید حالا حالا‌ها با استقلال کار کند و نتیجه بگیرد.

دروازه‌بان و مربی سابق پرسپولیس از غیبت در جشن سالگرد بازی ۶ تایی هم ناراحت بود و به باشگاه کنایه زد: من دعوت نشدم، چون ۱۲ سال دروازه‌بان پرسپولیس بودم، ۱۸۰ بازی کردم، ۹ دربی حضور داشتم، مردم چه استقلال و چه پرسپولیسی دوستم دارند. کسانی دعوت شدند که ۲-۳ سال بازی کردند، چون زورشان بیشتر است.

قلیچ در واکنش به ویدیوی دیدار علی پروین و ناهید کیانی گفت: علی آقا در سنی است که هر کسی را بغل کند، نگاه پدرانه دارد و مشکلی نیست. یک سری از کاه، کوه می‌سازند. پروین اگر کسی را بغل کند، می‌خواهد حس پدرانه و تشکر را منتقل کند. این هیچ اهمیتی ندارد.

او که ارتباط خوبی با محمد بنا دارد، با تمجید از او گفت: محمد بنا بچه‌محل من و علی پروین بوده و سالی نقره جهانی گرفت که اصلا باب نبود و به طلا‌های الان می‌ارزید. او کاری کرد، کارستان و نقره‌اش خیلی ارزش داشت و نمی‌دانم الان کجاست و هرجا هست برای او ارزوی موفقیت می‌کنم. کشتی فرنگی مدیون محمد بناست.

قلیچ در پایان به ماجرا‌های جدایی مهدی هاشمی‌نسب از پرسپولیس و صحبت‌هایی که در این خصوص شده هم واکنش نشان داد و گفت: زمانی که این اتفاق افتاد، هیچکدام از کسانی که به عنوان مطلع صحبت می‌کنند، حضور نداشتند. این مسئله را باید از مهدی تارتار بپرسید که آنجا بود. آنجا من و تارتار و هاشمی‌نسب بودیم. هر کسی می‌خواهد خودش را مطرح کند، آویزان این مسئله می‌شود. مسئله پیش پا افتاده‌ای است. آقای هاشمی‌نسب یک حرکتی کرد و آقای پروین ناراحت شد و او را اخراج کرد. آقای عابدینی شما که آنجا نبودی و شما اصلا در آن صحنه نبودید. هیچ چیزی را نمی‌دانید و الکی می‌گویید.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون