ساعت دقیق بازی ایران برابر ونزوئلا در جام جهانی فوتسال امروز دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

ساعت دقیق بازی ایران برابر ونزوئلا در جام جهانی فوتسال امروز دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
تیم ملی فوتسال ایران امروز در نخستین بازی اش در جام جهانی ۲۰۲۴ به مصاف ونزوئلا می‌رود.
کد خبر: ۳۴۲۵۶
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶

تیم ملی فوتسال ایران در نخستین بازی اش در گروه F مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ که به میزبانی ازبکستان در حال برگزاری است از ساعت ۱۶ به وقت تهران به مصاف ونزوئلا می‌رود.

ونزوئلا در دیدار رده بندی مسابقات کوپا آمریکا ۲۰۲۴ موفق شد با نتیجه ۴ بر ۱ پاراگوئه را شکست دهد و با ایستادن در جایگاه سوم پس از برزیل و آرژانتین به مسابقات جام جهانی صعود کند تا برای دومین بار در این مسابقات حضور داشته باشد. 

آنها در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی در مرحله گروهی موفق شدند با دو پیروزی و یک تساوی و با تفاضل گل کمتر نسبت به قزاقستان، به مرحله حذفی صعود کنند، اما در مرحله یک شانزدهم نهایی با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ مقابل مراکش شکست خوردند و حذف شدند.

آنها در سال‌های اخیر پیشرفت قابل محسوسی داشته اند و دیگر در آمریکای جنوبی و جهان به عنوان تیم معمولی نمی‌شوند و قطعا تیم ملی کشورمان کار سخت مقابل آنها دارد چرا که این تیم با تکیه بر قدرت بدنی بالا مقابل حریفان حاضر می‌شود و احتمالا با توجه به تکنیک بالای بازیکنان ایرانی همچون حسین طیبی و علی اصغر حسن زاده آنها در این بازی به حالت دفاع منطقه‌ای و پوششی بازی کنند تا در فرصت‌های مناسب دست به ضد حمله بزنند.

ونزوئلا در آستانه جام جهانی ۶ بازی دوستانه برگزار کرد که فقط در یک بازی مقابل ایتالیا متحمل شکست ۵ بر ۲ شد، اما هلند که پس از سال‌ها قدرتمند شده است را توانسته بود با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب کند.

فرانسه و گواتمالا نیز دیگر بازی این گروه را برگزار خواهند کرد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون