تیفوی استثنایی هواداران برای قدردانی از رونالدو

تیفوی استثنایی هواداران برای قدردانی از رونالدو
کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان با استقبال ویژه هواداران النصر مواجه شد.
کد خبر: ۳۳۹۹۹
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹

هواداران النصر به مناسبت آخرین دستاورد او در رسیدن به گل ۹۰۰ در دوران فوتبالش، از کاپیتان تیم خود، کریستیانو رونالدو، در ورزشگاه خانگی خود به بهترین شکل ممکن تجلیل کردند.

آنها با طرحی بسیار زیبا و شکیل که توسط نصروانی‌ها هواداران دو آتیشه النصر آماده شده بود به ورزشگاه رفتند و با این کورئوگرافی یکی از خاص‌ترین طرح‌های فوتبالی را ثبت کردند.

رونالدو به تازگی رکورد جدیدی ثبت کرد و موفق شد به رکورد ۹۰۰ گل در دوران حرفه‌ای خود برسد که آماری بی‌نظیر و منحصر به‌فرد محسوب می‌شود. 

تعداد گل‌های رونالدو در بیش از ۲۰ سال فوتبال به ۹۰۰ گل رسید و بازیکنی که کار خود را از اسپورتینگ لیسبون پرتغال آغاز کرد و از آنجا به منچستریونایتد انگلیس، سپس رئال مادرید اسپانیا، یوونتوس ایتالیا و دوباره به منچستریونایتد رفت و حالا در النصر عربستان، تبدیل به چهره اصلی این تیم شده است.


رونالدو در ادامه رکوردشکنی‌های خود مدتی پیش رکورد علی دایی اسطوره فوتبال ایران را نیز شکست و تبدیل به آقای گل فوتبال ملی جهان شده، اما مشخصا او تمام هدفش زدن رکورد پله به عنوان رکورددار بیشترین تعداد گل در تاریخ جهان فوتبال است که با فرم بی‌نظیر مرد پرتغالی دور از دسترس نخواهد بود. 

البته لازم به ذکر است دیدار امشب النصر مقابل الاهلی با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید و رونالدو تنها ۲ شوت در طول ۹۰ دقیقه داشت که هیچ کدام از آنها دقت لازم را نداشتند و در نهایت او امشب نتوانست تعداد گل‌هایش را افزایش دهد.

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون