جزئیات فوت هوادار ملوان در جریان بازی مقابل سپاهان

جزئیات فوت هوادار ملوان در جریان بازی مقابل سپاهان
ما در حال بررسی این موضوع هستیم و نیازمند جزئیات بیشتریم. به هر حال بازی زیرنظر ناظر و بقیه مسئولان امر بوده است و ما تا کسب اطلاعات بیشتر اظهارنظری در این مورد نمی‌کنیم.
کد خبر: ۳۳۹۶۸
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۱

مدیرعامل باشگاه ملوان درباره فوت هوادار این باشگاه شمالی در جریان دیدار مقابل سپاهان توضیحاتی ارائه کرد.

غلامرضا امینی در مورد درگذشت هوادار ملوان در جریان دیدار مقابل سپاهان اظهار داشت: ضمن عرض تسلیت به خانواده و بازماندگان این مرحوم و هواداران محترم ملوان، باید بگویم این ضایعه واقعاً ناراحت‌کننده بود. آقای مرتضی خائفی یکی از هواداران قدیمی و متعصب باشگاه بود که حتی در سن ۶۲ سالگی برای حمایت از ملوان راهی اصفهان شده بود. متأسفانه در دقیقه ۲۰ مسابقه بر اثر ضایعه قلبی این اتفاق تلخ اتفاق افتاد که حال و هوای شهر انزلی و حتی باشگاه سپاهان را اندوهگین کرد.

به نقل از تسنیم، وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود آمبولانس برای انتقال هوادار ملوان به بیمارستان دیر رسیده است، تأکید کرد: ما در حال بررسی این موضوع هستیم و نیازمند جزئیات بیشتریم. به هر حال بازی زیرنظر ناظر و بقیه مسئولان امر بوده است و ما تا کسب اطلاعات بیشتر اظهارنظری در این مورد نمی‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه ملوان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته بعد از این اتفاق، خاطر نشان کرد: بعد از بروز این اتفاق من بلافاصله با مدیرعامل باشگاه سپاهان در ارتباط بودم و آقای آذربایجانی در راستای این قضیه تلاش بسیار زیادی کرد که واقعاً جای تشکر دارد. بلافاصله هم باشگاه سپاهان پیام تسلیت صادر کرد که این نشان می‌دهد مدیرعامل سپاهان چقدر انسان شریف و مسئولیت‌پذیری است.

۲۵۷

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون