سلفی بازیگران پایتخت ۷ و جزئیات درباره زمان پخش و اسامی بازیگران

سلفی بازیگران پایتخت ۷ و جزئیات درباره زمان پخش و اسامی بازیگران
«پایتخت 7» عید نوروز به تلویزیون می‌آید. چندی پیش محسن تنابنده رسماً شروع تولید فصل هفتم سریال «پایتخت» را اعلام کرد.
کد خبر: ۳۳۹۵۲
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲

با اضافه آرش عباسی به تیم نویسندگان، فصل هفتم سریال «پایتخت» برای نوروز و رمضان ۱۴۰۴ در ۲۶ قسمت تولید می‌شود.

فصل هفتم «پایتخت» در ۲۶قسمت تولید و روانه آنتن می‌شود و در کنار محسن تنابنده، آرش عباسی هم کار نوشتن قسمت‌های بعدی سریال را بر عهده دارد.

جزئیات سریال پایتخت هفت

 شروع پیش‌تولید فصل هفتم سریال «پایتخت» زمانی رسمیت پیدا کرد که محسن تنابنده، نویسنده و یکی از بازیگران اصلی این سریال در صفحه شخصی خود خبر از سفر به مازندران داد. او در فیلمی که می‌گرفت اعلام کرد که در راه است تا فصل هفتم «پایتخت» را بسازند.

قبل‌تر هم هومن حاجی‌عبداللهی در صفحه شخصی خود از کلید خوردن این سریال خبر داد و همچنین در عکسی دیگر اعلام کرد که با وجود گمانه‌زنی‌ها از حضور نداشتن بهرام افشاری، این بازیگر قرار است در این فصل حضور داشته باشد. حاجی‌عبداللهی در چند فصل این سریال پرمخاطب نقش رحمت را بازی می‌کند و به نظر می‌رسد در این فصل هم حضور پررنگی داشته باشد.

کارگردان و محسن تنابنده در سریال پایتخت ۷

تاکنون ۶فصل از «پایتخت» ساخته شده که آخرین فصل آن مربوط به سال۹۹ بوده است. از ساخت آخرین فصل این سریال حواشی زیادی در مورد ساخت فصل بعدی آن به وجود آمده بود و هنوز سرانجام ساخت این سریال مشخص نیست.

حالا فصل هفتم با پایان تولید خودش را به آنتن نوروز و رمضان۱۴۰۴ می‌رساند. عنوان شده تمام بازیگران اصلی این سریال، حتی علیرضا خمسه در نقش باباپنجعلی حضور دارند. تنها غایبان این مجموعه خواهران دوقلوی سارا و نیکا و همچنین مهران احمدی هستند. مهران احمدی در فصل‌های قبلی در نقش بهبود بازی می‌کرد.

مدیر سیمافیلم پیش‌تر از ساخت سریال به‌عنوان سریالی پرهزینه خبر داده و درباره پیش‌تولید «پایتخت۷» عنوان کرده بود: با توجه به اینکه بعد از ۵سال «پایتخت» ادامه پیدا می‌کند، پیش‌تولید سنگینی دارد، چراکه دوباره باید روی یک سری موارد از صفر سرمایه‌گذاری شود.

کارگردان سریال پایتخت ۷ در دل جنگل

به گفته مهدی نقویان، مدیر سیمافیلم، فصل هفتم «پایتخت» با فیلمبرداری نما‌های مربوط به تیتراژ آغاز شده است.

تولید و پخش این سریال از سال۹۰ آغاز شد، سریالی که نگارش آن را محسن تنابنده بر عهده داشت و بعد تیم نویسندگان تشکیل شد. به نظر می‌رسد در فصل هفتم آرش عباسی با محسن تنابنده همکاری دارد.

عباسی یکی از نویسندگان فصل ششم پایتخت بود. او نمایشنامه‌نویسی است که نمایش‌هایی هم روی صحنه برده. عنوان شده در این فصل شخصیت‌های جدیدی که به این سریال اضافه شده‌اند موقعیت‌های ویژه‌ای خلق می‌کنند که برای مخاطب تازگی و جذابیت دارد.

این سریال قرار است در ۲۶قسمت تولید و روانه آنتن شبکه یک شود. هومن حاجی‌عبداللهی بار دیگر عکسی منتشر کرده که آرش عباسی در کنار بازیگران این سریال دیده می‌شود، اما نکته قابل توجه لاغر شدن بیش از حد ریما رامین‌فر است، بازیگری که نقش هما را در ۶فصل گذشته بازی کرده.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون