توطئه بزرگ علیه محبوب‌ترین بازیکن پرسپولیس!

توطئه بزرگ علیه محبوب‌ترین بازیکن پرسپولیس!
حامد کاویان‌پور، ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی، در مصاحبه‌ای جنجالی و پرحاشیه، نکاتی عجیب در مورد انتقال مهدی هاشمی‌نسب به استقلال، رختکن پرحاشیه پرسپولیس، اتهام دلالی به برانکو و... مطرح کرده است.
کد خبر: ۳۳۸۰۷
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵

نزدیک به ۲۵ سال قبل بود که حامد کاویان‌پور در سن ۲۰ سالگی، مدارج ترقی را در باشگاه پرسپولیس و در ادامه تیم ملی به شکل عجیب و سریعی طی کرده و حتی در آن سن و سال به رکوردهایی، چون ۵۰ بازی ملی، گل‌زنی در دربی، گل‌زنی در نیمه‌نهایی جام باشگاه آسیا و تبدیل شدن به مرد سال فوتبال ایران رسید و البته روند افت او نیز شاید خیلی فراتر از انتظار آغاز شد.

حامد کاویان‌پور که روزگاری ستاره ثابت خط میانی پرسپولیس و البته تیم ملی بود، نتوانست روند درخشان و فوق‌العاده را ادامه دهد و به همین علت پیش از ۳۰ سالگی حتی شاهد کاهش تدریجی حضور او در سطح اول فوتبال ایران بودیم. حامد در سال‌های بعد از فوتبال خود نیز حواشی عجیب و غیر قابل باوری را تجربه کرده و روز گذشته و در مصاحبه‌ای مفصل و نزدیک به دو ساعت با ما حقایقی عجیب و جنجالی در مورد رابطه پرفراز و نشیب خود با علی پروین و نقش این سرمربی در دوران بازی حامد کاویان‌پور، دلایل عجیب و شنیده نشده انتقال مهدی هاشمی‌نسب به استقلال و توطئه بزرگ در باشگاه پرسپولیس برای راندن او از رختکن و رفتن به سمت تیم رقیب، سکته احمدرضا عابدزاده و دوری او از فوتبال، دوران حضور علی دایی در تیم ملی و رابطه جنجالی‌اش با ستاره‌های دیگر فوتبال ایران، اتهام عجیب حامد کاویان‌پور به کادر فنی تیم ملی و اطرافیان آنها در جام جهانی ۲۰۰۶ برای اخذ رشوه در مسیر قرار گرفتن در لیست تیم ملی و مواردی از این دست مطرح کرده است که شنیدن آن برای شما قطعاً تعجب‌برانگیز خواهد بود.

حامد در این مصاحبه مدعی شد جدایی مهدی هاشمی‌نسب از پرسپولیس عوامل زیادی داشته و برنامه‌ریزی بزرگی در این باشگاه برای فراهم کردن مقدمات رفتن این بازیکن فراهم شده. دلایلی که تا به حال مطرح نشده و نشان می‌دهد هنوز هم آتش جنجال‌های انتقال در بین هواداران فوتبال شعله‌ور است.

حامد کاویان‌پور که در سال‌های اخیر بیشتر در حاشیه قرار داشته و خیلی در فوتبال نقش مهمی ایفا نمی‌کرد، در این مصاحبه با عصبانیت تمام در مورد دلایل افت خود و افرادی که در دور شدن را از سطح فوتبال ایران نقش داشتند صحبت کرده و اتهامات بزرگی را به افراد سرشناس و مهم فوتبال ایران وارد کرد که قطعاً می‌تواند برای هواداران بسیار پر از ابهام و افشای مسائل عجیب و دور از انتظار باشد. سفره دل حامد حالا بعد از سال‌ها و به جنجالی‌ترین شکل ممکن باز شده است.

 کاویان‌پور روزی یکی از محبوب‌ترین بازیکنان پرسپولیس بود و بسیاری تصور می‌کردند او حداقل ۱۰۰ بازی ملی کرده و سال‌های سال کاپیتان این باشگاه باشد، در نهایت در سال ۱۳۸۴ برای همیشه پرسپولیس را ترک کرده و در ۲۷ سالگی از این باشگاه جدا شد تا شاهد افت تدریجی او در سطح اول فوتبال ایران باشیم. حالا کا‌ویان‌پور بعد از این همه سال تصمیم گرفته راز‌های عجیب ذهن خود را افشا کرده و هواداران فوتبال ایران را در جریان مسائلی دور از انتظار قرار دهد. این مصاحبه روز جمعه ساعت چهار بعد از ظهر از سایت آنتن پخش خواهد شد.

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون