آیا هزاع بن زاید کابوس امیر قلعه‌نویی و شاگردانش می‌شود؟

آیا هزاع بن زاید کابوس امیر قلعه‌نویی و شاگردانش می‌شود؟
روزنامه الخلیج مدعی است که پیروزی برابر قطر سبب می‌شود تا تماشاگران زیادی در ورزشگاه هزاع بن زاید، به حمایت از امارات در بازی با ایران بپردازند.
کد خبر: ۳۳۵۱۰
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸

 پیروزی سه بر یک برابر قطر سبب شده است تا روحیه تیم ملی امارات پیش از جدال با ایران افزایش یابد. موضوعی که توسط الخلیج بیان شده و این روزنامه اماراتی اعتقاد دارد که در بازی با شاگردان قلعه‌نویی، تماشاگران زیادی به استادیوم خواهند آمد.

به گزارش «زی‌سان»، در گزارش الخلیج آمده است:

تیم ملی امارات با سرعت وارد جو بازی مهم پیش‌روی خود مقابل تیم ملی ایران در ۱۰ سپتامبر در ورزشگاه هزاع بن زاید شد. این تیم پس از بازگشت از دوحه با پیروزی ارزشمند ۳-۱ مقابل تیم ملی قطر در رقابت‌های گروه اول مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، برای این بازی آماده می‌شود. دیدار مقابل ایران بسیار حائز اهمیت است، چرا که کسب ۶ امتیاز در دو بازی اول، انگیزه‌ای بزرگ برای بازی‌های آینده خواهد بود.

آیا هزاع بن زاید کابوس امیر قلعه‌نویی و شاگردانش می‌شود؟

تیم ملی امارات پس از بازگشت از دوحه با یک پیروزی تاریخی که با غلبه بر تیم ملی قطر، قهرمان دو دوره اخیر آسیا به دست آمد، نتایج بسیار خوبی کسب کرد. این نتیجه بهترین عملکرد تیم ملی امارات در دوحه در تاریخ دیدار‌های این دو تیم بود.

پیروزی مقابل قطر در آغاز مرحله نهایی ۸ دستاورد مهم داشت:

اکنون پیروزی مقابل قطر باعث شد تیم ملی امارات به لطف تفاضل گل بهتر، صدرنشین گروه اول شود و از ایران و ازبکستان پیشی بگیرد.

 این پیروزی به هواداران تیم ملی امارات اعتمادبه‌نفس زیادی بخشید و آنها را نسبت به توانایی‌های تیم و بازیکنان برای دستیابی به رؤیای بزرگ امیدوار کرد. این اعتمادبه‌نفس احتمالاً به حضور پرشور هواداران در دیدار مقابل ایران در ورزشگاه هزاع بن زاید در روز سه‌شنبه منجر خواهد شد.

ورزشگاه هزاع بن زاید، محل بازی امارات و ایران برای تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه استقلال خاطرات بدی را تداعی می‌کند.

خاطره تلخ استقلال در این استادیوم مقابل العین و شکست عجیب ۶ بر ۱ در این دیدار

خاطره تلخ تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ و شکست ۳ بر صفر در این دیدار

 

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون