اجاره کانتینر در تهران به جای خانه + قیمت رهن

اجاره کانتینر در تهران به جای خانه + قیمت رهن
اجاره کانتینر‌ها در سال جاری نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش یافته؛ برای مثال، سال گذشته در غرب تهران برای اجاره یک انبار ۱۲ متری وسایل مسکونی، ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار پرداخت می‌شد، اما در حال حاضر این رقم به ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ماهانه افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۳۳۱۸۲
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰

بازار اجاره کانتینر در حال حاضر داغ است و تعداد انبار‌ها نیز در پایتخت افزایش یافته و نکته دیگر اینکه برخی از انبارداران می‌گویند همچنان تعداد انبار‌ها محدود است و به دلیل محدودیت فضا، گاهی نمی‌توان در این زمینه به مراجعه‌کننده خدمت‌رسانی کرد.

اینکه چقدر از ظرفیت این انبار‌ها به اسباب خانه اختصاص دارد مشخص نیست؛ ولی بنا به گفته انبارداران، به نظر می‌رسد که با توجه به افزایش اجاره بها، بیشترین بخش از ظرفیت انبارهارا اسباب منزل به خود اختصاص داده است.

بنا به بررسی ما، اجاره این انبار‌ها در سال جاری نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش یافته است؛ برای مثال، سال گذشته در غرب تهران برای اجاره یک انبار ۱۲ متری وسایل مسکونی، ۲ میلیون ۲۰۰ هزار پرداخت می‌شده، اما در حال حاضر این رقم به ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ماهانه افزایش پیدا کرده است و این یعنی ۵۰ درصد افزایش؛ این میزان افزایش نیز نشان می‌دهد که تقاضا برای اجاره انبار‌ها بالا رفته است.

گفتنی است که برخی از انباردار‌ها علاوه بر اجاره ماهانه، مبلغی را برای مثال ۵ میلیون تومان بابت ودیعه دریافت می‌کنند.

اجاره کانتینر در تهران به جای خانه + قیمت رهن

منبع: اکوایران

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون