وام طرح توسکا بانک سینا به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ مبلغ این وام چقدر است و چطور آن را بگیریم؟

وام طرح توسکا بانک سینا به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ مبلغ این وام چقدر است و چطور آن را بگیریم؟
وام طرح توسکا بانک سینا ویژه اشخاص حقوقی، کسب و کار‌های بانکداری تجاری و شرکت‌های کارگزاری بوده و حداکثر دوره بازپرداخت آن سه ماهه است.
News ID: ۳۲۵۴۳
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷

مشمولان طرح «توسکا» بانک سینا اشخاص حقوقی، کسب و کار‌های بانکداری تجاری و شرکت‌های کارگزاری هستند. بانک سینا برای تسهیلات توسکا سقف معینی اعلام نکرده است، اما این امکان را برای متقاضیان فراهم کرده تا ۶۴۰ درصد از میزان سپرده خود وام دریافت کنند. نرخ سود طرح توسکا ۱۶، ۲۱ و ۲۳ درصد و مدت زمان بازپرداخت آن حداکثر سه ماه تعیین شده است.

نسبت تسهیلات توسکا بانک سینا به میزان سپرده متقاضی، بر اساس نرخ سود و مدت بازپرداخت آن تعیین می‌شود که جزئیات آن در جدول زیر مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

وام طرح توسکا بانک سینا به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

چگونه تسهیلات توسکا بانک سینا را دریافت کنیم؟

متقاضی در اولین مرحله باید با مراجعه به شعب بانک سینا اقدام به افتتاح حساب قرض الحسنه کند و سپس مبلغی را به عنوان سپرده در آن قرار دهد و بعد از گذشت حداقل یک ماه، برای دریافت وام توسکا ثبت‌نام کند.

همچنین تنها افرادی قادر به دریافت وام تا ۶۴۰ درصد از میزان سپرده خود هستند که اعتبار شغلی خود را با ارائه پروانه فعالیت به بانک سینا اثبات کرده و تضامین لازم را فراهم کنند.

جزئیات تسهیلات توسکا بانک سینا

بانک سینا برای طرح توسکا نرخ سود ۱۶، ۲۱ و ۲۳ درصدی و مدت زمان بازپرداخت حداکثر سه ماهه تعیین کرده است. همچنین از ویژگی‌های این طرح مسدود نشدن مبلغ سپرده در بانک است و وام‌گیرنده قادر به تغییر مبلغ سپرده خود خواهد بود. شایان ذکر است که تسهیلات توسکا بانک سینا شامل ۱۰۰ هزارتومان بابت هزینه‌های جانبی نیز می‌شود که وام‌گیرنده ملزم به پرداخت آن به بانک خواهد بود.

منبع: تجارت نیوز

tags # وام ، بانک
سایر اخبار
ارسال نظرات
non-publishable: ۰ | Under Review: ۰ | Published:
گوناگون