(عکس) دختری از بندرعباس رتبه یک کنکور شد؛ صبا معصوم نیا رتبه یک تجربی کیست؟

(عکس) دختری از بندرعباس رتبه یک کنکور شد؛ صبا معصوم نیا رتبه یک تجربی کیست؟
صبا معصوم نیا سماکوش از مدرسه دولتی (فرزانگان ۱) ناحیه دو بندرعباس، با کسب رتبه برتر در کنکور سراسری تجربی، نام هرمزگان را در آموزش کشور درخشان کرد.
News ID: ۳۲۴۷۴
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹

اسامی رتبه های برتر تک رقمی کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

نفرات برتر کنکور تجربی سال ۱۴۰۳ این افراد بودند:

۱- صبا معصوم‌نیا ۲- پرهام راسخ ۳- سجاد لطفی ۴ - امیرمحمد درستی ۵- احسان نعیمی خواه ۶-آرتا قلعه باغی ۷ علی خلیلی تیرتاشی ۸- علی نجفی ۹- محمدامین دولت آبادی  ۱۰- محمدنیما مهربانی

(عکس) دختری از بندرعباس رتبه یک کنکور شد؛ صبا معصوم نیا رتبه یک تجربی کیست؟

رتبه یک کنکور تجربی صبا معصوم نیا را بیشتر بشناسید

صبا معصوم نیا سماکوش، دانش‌آموز مستعد و پرتلاش مدرسه دولتی فرزانگان ۱ ناحیه دو بندرعباس، موفق شد در کنکور سراسری رشته تجربی به یکی از برترین رتبه‌های کشور دست یابد.

این موفقیت بزرگ نه تنها باعث افتخار خانواده و مدرسه وی شده است، بلکه بار دیگر توانمندی‌های دانش‌آموزان هرمزگانی در عرصه آموزش کشور را به نمایش گذاشت.

صبا معصوم نیا سماکوش با تلاش‌های بی‌وقفه، همراه با راهنمایی‌های آموزگاران مجرب مدرسه فرزانگان ۱ ناحیه دو بندرعباس، توانست در میان هزاران داوطلب کنکور سراسری تجربی به این موفقیت ارزشمند نائل شود.

این دستاورد چشمگیر، نشان‌دهنده کیفیت بالای آموزش و پرورش در استان هرمزگان و همچنین تلاش‌های دانش‌آموزان و کادر آموزشی در دستیابی به اهداف بزرگ آموزشی است.

این موفقیت، انگیزه‌ای برای دیگر دانش‌آموزان این استان خواهد بود تا با پشتکار و امید، مسیر موفقیت‌های علمی را دنبال کنند و بتوانند در عرصه‌های مختلف علمی و آموزشی، افتخارات بیشتری برای استان هرمزگان و کشور به ارمغان آورند.

tags # کنکور
سایر اخبار
ارسال نظرات
non-publishable: ۰ | Under Review: ۰ | Published:
گوناگون