محدودیت‌های ترافیکی شدید در روز اربعین

محدودیت‌های ترافیکی شدید در روز اربعین
محدودیت‌های ترافیکی گسترده در تهران به دلیل برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین ادامه دارد.
کد خبر: ۳۱۷۱۸
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، تمهیدات ترافیکی مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) را اعلام کرد.

وی بیان داشت که این مراسم معنوی قرار است روز یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ از میدان امام حسین (ع) به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شود.

سرهنگ موسوی پور اعلام کرد: راهپیمایان از ۵ مسیر به سمت حرم مطهر حرکت خواهند کرد و پلیس راهور تهران بزرگ برای پوشش ترافیکی از مبدأ حرکت تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اقدام خواهد کرد. این اقدامات شامل جلوگیری از انسداد معابر در مسیر تردد کاروان‌های پیاده‌روی، ورود مطلوب به محل برگزاری مراسم، رسیدگی فوری به تصادفات و سوانح رانندگی، و استقرار تیم‌ها در محدوده اصلی اجرای طرح می‌باشد.

وی مسیر‌های ۵ گانه این راهپیمایی را به شرح زیر اعلام کرد:

مسیر شماره ۱: از میدان امام حسین (ع) به سمت حرم از طریق خیابان‌های ۱۷ شهریور، شوش، فدائیان اسلام، و میدان شهر ری.

مسیر شماره ۲: از میدان جمهوری به سمت حرم از طریق خیابان‌های نواب، میدان ۹ دی، بعثت، شهید رجایی، بزرگراه شهید کریمی و خیابان‌های منتهی به حرم.

مسیر شماره ۳: از امام‌زاده حسن (ع) به سمت حرم از طریق خیابان‌های امین‌الملک، قزوین، شیخ محمدی، و ادامه مسیر تا حرم.

مسیر شماره ۴: از باقرشهر به سمت حرم از طریق خیابان رجائی، پل شهید آوینی و خیابان سلمان فارسی.

مسیر شماره ۵: از جاده ورامین به سمت حرم از طریق سه‌راه تقی‌آباد، خیابان شهید مصطفی خمینی، سلمان فارسی و احمد قمی.

سرهنگ موسوی پور در ادامه افزود: تمهیدات ترافیکی در دو مرحله اجرا خواهد شد. مرحله اول از ساعت ۲۴:۰۰ روز شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ با هدف پاکسازی محور‌های طول مسیر و مرحله دوم از ساعت ۰۴:۳۰ بامداد روز یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ با اعمال محدودیت‌های تردد تا پایان مراسم.

رئیس پلیس راهور تهران همچنین به محدودیت‌های توقف اشاره کرد و گفت: محدودیت‌های توقف از ساعت ۲۴:۰۰ روز شنبه در محور‌های اطراف میدان امام حسین (ع)، خیابان انقلاب، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان شوش، خیابان فدائیان اسلام، خیابان قم و محدوده‌های پیرامون حرم به‌طور کامل اعمال خواهد شد.

سرهنگ موسوی پور تأکید کرد که کلیه معابر اصلی و فرعی منتهی به مسیر‌های راهپیمایی تحت پوشش محدودیت‌های تردد قرار خواهند گرفت و مسیر‌های جایگزین برای تردد شهروندان در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهور تهران در پایان به محل‌های مجاز پارک خودرو‌های شخصی، مسیر‌های خدمت‌رسانی سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی و همچنین محل‌های نگهداری وسایل نقلیه اشاره کرده و گفت که تمامی اقدامات برای برگزاری این مراسم معنوی با هماهنگی و برنامه‌ریزی دقیق انجام خواهد شد.

منبع: رکنا

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون