تلخ‌ترین اتفاق زندگی «بریتنی اسپیرز» چه بود؟

تلخ‌ترین اتفاق زندگی «بریتنی اسپیرز» چه بود؟
بریتنی اسپیرز در کتاب خاطراتش جزئیات بسیار زیادی از زندگی‌اش را برای عموم فاش کرده که بخش عمده آن‌ها مربوط به روابط‌اش با افراد مختلف و تاثر ان‌ها در زندگی بوده است. اما یکی از مهمترین بخش‌های کتاب مربوط به زمانی است که ...
کد خبر: ۳۱
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹

کتاب «بریتنی اسپیرز» تحت عنوان «زن درونم» در تاریخ ۲۴ اکتبر منتشر شد و روند فروش خود را در سراسر جهان آغاز کرد. این خواننده ۴۱ ساله در این کتاب بسیاری از روابط خود و همچنین برخی از مهمترین راز‌های زندگی‌اش را به رشته تحریر درآورده که باعث شد بسیاری از مخاطبان این کتاب در همان ابتدا شوکه شوند. انتشار این کتاب با واکنش‌های مثبت و منفی بسیاری همراه بود. از جمله بخش‌های مهم این کتاب مربوط به جزئیات رابطه و زندگی‌اش با خواننده آمریکایی «جاستین تیمبرلیک» است. این خواننده پاپ آمریکایی کتاب خود را که توسط انتشارات «گالری بوکز» منتشر شده به دو پسرش تقدیم کرده است. 

به گزارش زی‌سان، یکی دیگر از بخش‌های مهم کتاب «زن درونم» مربوط به رابطه بین جاستین تیمبرلیک و کریستینا آگیلرا هست که پس از جدایی جاستین از بریتنی شکل گرفت. بریتنی در این کتاب افکار خود را در مورد مصاحبه این زوج که برای پوشش رویداد رولینگ استون در سال ۲۰۰۳ انجام شد به به اشتراک گذاشته و در مورد این مصاحبه ابراز ناراحتی کرده است و همین امر باعث شد که طرفدارانش از او انتقاد کنند. 

اما احتمالا مهمترین بخش کتاب بریتنی مربوط به زمانی است که از جاستین تیمبرلیک باردار و مجبور به انجام سقط جنین شد. این ستاره پاپ در این کتاب می‌گوید که این اتفاق به خاطر جاستین تیمبرلیک افتاده است چرا که به او گفته بود که در حال حاضر برای پدر شدن آمادگی ندارد و همین امر باعث شد که او بعد از این سقط به شدت ابراز ناراحت شود. او در این کتاب گفته که از دست نوزاد باعث ویرانی او شد و موسیقی باعث شد که با این اتفاق بزرگ زندگی‌اش کنار بیاید. بریتنی اسپیرز در این کتاب می‌گوید که این اتفاق دردناک‌ترین اتفاق زندگی‌اش بود و حتی پس از بیست سال این خاطره تلخ هنوز از ذهنش پاک نشده است. رابطه بریتنی با جاستین تنها چهار سال طول کشید و آن دو بعد از چهار سال از یکدیگر جدا شدند. بریتنی ادعا کرده که جاستین با یک پیامک دو کلمه‌ای کاملا ظالمانه باعث شد که رابطه آن‌ها پایان یابد. 

اما اتفاق دیگری که در زندگی این خواننده ۴۱ ساله آمریکایی اهمیت داشت مربوط به زمانی است که در رابطه با جاستین باکرگی خود را از دست می‌دهد. زمانی که مادرش این موضوع را می‌فهمد او را تنبیه می‌کند و بریتنی مجبور شده که در دوران نوجوانی با یک سطل زباله در محله راه بیفتد و تمام زباله‌ها را جمع‌آوری کند. وی گفته است که هنگان جمع کردن زباله‌ها به شدت گریه می‌کرده است. این خواننده می‌گوید که مادرش مانند زندانی‌ها با او رفتار کرده است. 

اسپیرز در این کتاب از خاطرات شیرین خود با دوست صمیمی دوران کودکی یعنی «پاریس هیلتون» نیز گفته است و بیان کرده که چگونه همراه با پاریس در لاس وگاس بیرون رفته‌اند و به بالای میز‌ها پریده و مانند احمق‌ها با پای برهنه در باشگاه می‌دویدند. این خاطره از جمله خاطرات شیرین دوران کودکی و نوجوانی‌اش بود و پاریس هیلتون نیز در صفحه خود به انتشار کتاب واکنش نشان داد و از این رویداد حمایت کرده است. پاریس هیلتون حتی در شب عروسی بریتنی اسپیرز با سام اصغری نیز حضور داشت.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون