ضارب «آرزو بدری» بازداشت شد؛ ماجرا چه بود؟

ضارب «آرزو بدری» بازداشت شد؛ ماجرا چه بود؟
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از صدور قرار بازداشت موقت برای ضارب خانم آرزو بدری خبر داد.
کد خبر: ۳۰۹۷۳
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از صدور قرار بازداشت موقت برای ضارب خانم آرزو بدری خبر داد.

ماجرای تیراندازی به یک خودروی پراید در شهر نور استان مازندران پس از بی‌توجهی به دستور ایست پلیس و آسیب دیدن شدید یکی از سرنشینان آن باعث شد رسانه‌های ضدانقلاب این تیراندازی را مرتبط با پوشش فرد آسیب دیده بدانند، در حالی که ماجرا ارتباطی به موضوع حجاب ندارد.

در بیانیه پلیس هم صریحا آمده است: راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشداردهنده، از جمله چراغ گردان، آژیر و حتی لحظاتی مسدود کردن مسیر فرار از سوی پلیس، اقدام به فرار از صحنه کرد که در نهایت عوامل انتظامی خودرو را متوقف کردند. در بررسی‌ها مشخص شد یکی از دو سرنشین که خانم بودند، متأسفانه دچار مصدومیت شدند که سریعاً از طریق هلی‌برن به مرکز درمانی مجهز منتقل شدند.

وقتی با همه اقدامات ماشین همچنان فرار می‌کند، پلیس اقدام به شلیک می‌کند و پس از توقف ماشین، متوجه زخمی شدن یکی از سرنشینان خودرو به نام آرزو بدری می‌شوند.

در این شرایط رسانه‌های فارسی زبان غربی در دروغی هماهنگ، دلیل این تیراندازی را بی‌حجابی سرنشینان یا راننده می‌دانند.

حالا حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در واکنش به این حادثه در صفحه شخصی خود نوشت: «حسب اعلام دادستان نظامی مازندران ضارب خانم آرزو بدری با قرار بازداشت موقت در زندان بسر می‌برد. خاطرنشان می‌سازد سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در کمال بی طرفی به جرائم افراد خاطی رسیدگی می‌نماید.»

منبع: باشگاه خبرنگاران

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون