جزئیات درگیری لفظی مبینا نعمت‌زاده و شهربانو منصوریان؛ تو بچه‌ای هنوز!

جزئیات درگیری لفظی مبینا نعمت‌زاده و شهربانو منصوریان؛ تو بچه‌ای هنوز!
جدا از اینکه آیا درخواست نعمت زاده درست بوده یا نه که به نظر عده زیادی درخواست نامعقولی است؛ یک واکنش عجیب از یکی ورزشکاران مطرح باعث شکل‌گیری حواشی جدیدی شد.
کد خبر: ۳۰۹۲۹
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵

در روز‌های گذشته درخواست مبینا نعمت‌زاده، دارنده مدال برنز تکواندوی المپیک پاریس برای تحصیل در رشته پزشکی آن هم بدون کنکور جنجال زیادی داشت و واکنش‌های مثبت و منفی مختلفی پیرامون آن شکل گرفت.

به گزارش زی ‌سان به نقل از راستان؛ جدا از اینکه آیا درخواست نعمت زاده درست بوده یا نه که به نظر عده زیادی درخواست نامعقولی است؛ یک واکنش عجیب از یکی ورزشکاران مطرح باعث شکل‌گیری حواشی جدیدی شد.

شهربانو منصوریان در صفحه اینستاگرامی خود با انتشار ویدیویی گفت: «ما ۴۰ سال است کارمان تمرین کردن بوده و ۵ طلای جهانی و ۵ طلای آسیایی و یک گونی مدال دارم. همه اینها را می‌دهم، من را هم دانشگاه قبول کنید فقط المپیک ندارم و به جای آن مدال المپیک آسیایی دارم. اگر المپیک هم داشتم مدال می‌گرفتم. من را هم دانشگاه دندانپزشکی قبول کنید و غلط کنم دیگر به ورزش بیایم. چند دندان درست کنم و باکلاس به خانه بروم. چه می‌شود؟ دنیا که غلط نمی‌شود. به خدا دور ورزش را خط قرمز می‌کشم!» 

این اظهار نظر با ناراحتی و واکنش تندی از سوی مبینا نعمت‌زاده روبه رو شد. او در یک گفت و گوی تلویزیونی اظهار کرد: «برخی از ورزشکاران که نه رشته آنها در حد المپیک است و نه به آنها این موضوع مربوط می‌شود، نسبت به درخواست من انتقاد کردند. شما خودت ورزشکاری و سختی‌های ورزش را کشیده‌ای وقتی به یک ورزشکار دیگری توهین می‌کنید قطعا رو روزگاری هم به شما توهین می‌کنند.»

مبینا نعمت‌زاده می‌گوید: «من فقط پاسخ مجری برنامه را دادم و از علاقه‌ام به رشته پزشکی گفتم. امیدوارم این موضوع هر چه زودتر حل و فصل شود...»

در ادامه هم شهربانو منصوریان با انتشار ویدئویی به مبینا پاسخ داد و گفت: «هنوز بچه‌ای، هر رشته‌ای احترام خاص خودش رو داره.»

رسول خادم: با مدال آوران المپیک مدارا کنیم

اما در واکنش به انتقادات شدید از مبینا نعمت زاده رسول خادم، اسطوره کشتی ایران و قهرمان پیشین المپیک، پس از حواشی شکل‌گرفته علیه مبینا نعمت‌زاده، پستی منتشر و از مردم درخواست کرده با درک این موضوع که ورزشکاران در تمامی زمینه‌ها از پختگی لازم برخوردار نیستند، با مدال‌آوران ایران در المپیک مدارا کنند.

رسول خادم با انتشار تصویر تمام المپین‌های مدال‌آور ایران در پاریس، نوشته: «باید بپذیریم که تمامی قهرمانان و مدال‌آوران برجسته ورزش در مسابقات المپیک و جهان، فقط قهرمانانی توانمند در رشته‌های ورزشی مختلف‌اند. آنها جوانانی هستند که هنوز فرصت تجربه در بسیاری از بخش‌های زندگی را نداشته‌اند.»

در ادامه این متن آمده: «قهرمان المپیک، انسانی با تجربه و با پُختگی لازم در امور گوناگون نیست که بتواند بهترین تصمیم‌ها را در زمینه‌های مختلف بگیرد. قهرمانان المپیک، جوانانی نخبه، برجسته و توانمند هستند، اما لزوماً نمی‌توانند پاسخگوی بسیاری از انتظارات متنوع و بعضا متفاوت مردم و علاقمندان‌شان باشند. آنها فرزندان ما هستند با آنها مدارا کنیم.»

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون