جواب معمای ماسک امپایر امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ (معمای تصویری)

جواب معمای ماسک امپایر امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ (معمای تصویری)
در مطلب حاضر جواب معمای روزانه امپایر ماسک امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ را می‌بینید.
کد خبر: ۳۰۶۰۳
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸

در مطلب حاضر جواب رمز معمای روزانه امپایر ماسک امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد  بازی Musk Empire ارائه شده است. با «زی‌سان» همراه باشید.

برای اطلاع از تمامی کدها و کارت‌های بازی ماسک امپایر به صورت لحظه‌ای «در تلگرام زی‌سان» کلیک کنید

لیست کامل کد‌ها و پاسخ‌های بازی‌های کریپتو امروز

۱- کارت‌های همستر

۲- مینی گیم همستر 

۳- کد مورس همستر

۴- لاست داگز

۵- کارت‌های ماسک امپایر

۶- معمای تصویری ماسک امپایر

۷- معمای روزانه ماسک امپایر

۸- کد تسک‌های یوتیوپ ماسک امپایر

۹- تپ سواپ

۱۰- کد تسک تپ سواپ

۱۱- کارت‌های راکی رابیت

۱۲- انگیما راکی رابیت

۱۳- تایم فارم

۱۴- کارت جمز

۱۵- کد مورس جمز

۱۶- پیکسل ورس

۱۷- میم فای

۱۸- تپ کوین

۱۹ - زن کوین Zen Coin

۲۰-  اونوس

جواب معمای ماسک امپایر چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ (معمای تصویری)

جواب معمای ماسک امپایر امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ (معمای تصویری)

Hedge

بازی ماسک امپایر چیست؟

بازی تلگرامی ماسک امپایر در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) راه‌اندازی شد و به دلیل گیم پلی ساده و در عین حال سرگرم‌کننده خود، موفق شد در عرض کمتر از یک ماه ۱۰ میلیون بازیکن و بیش از ۳.۶ میلیون عضو در کانال رسمی خود جذب کند.

ماسک امپایر همچنین با پروژه نات کوین همکاری دارد که به افزایش محبوبیت آن کمک قابل توجهی کرده است. در نتیجه این همکاری، اگر در Notcoin به سطوح طلایی یا پلاتینیوم رسیده باشید، از امتیازات ویژه در بازی Musk Empire برخوردار خواهید شد. این بازی حتی به طور موقت نام خود را به نات امپایر (Not Empire) تغییر داد که همکاری نزدیک و ادامه‌دار این دو پروژه را نشان می‌دهد.

Notcoin یکی از اولین و موفق‌ترین پروژه‌های عرضه شده بر بستر شبکه بلاک چینی تون و پیام‌رسان تلگرام است و روند صعودی قیمت نات کوین از جمله عوامل اصلی محبوبیت امروزه بازی‌های کلیکی تلگرامی به شمار می‌رود.

در این بازی، شما کنترل کاراکتر مجازی ایلان ماسک را دارید که از صفر شروع می‌کند و به کمک شما قرار است به فردی ثروتمند تبدیل شود. در حالی که در ابتدای مسیر کلیک کردن یکی از راه‌های اصلی جمع‌آوری سکه به شمار می‌رود، اما به مرور زمان و با سکه‌های خود می‌توانید مهارت‌های کاراکتر خود را ارتقا دهید و دفتر کار او را تجهیز کنید.

این روند یک سرمایه‌گذاری بلندمدت به شمار می‌رود؛ زیرا با هر ارتقا، میزان پرافیت یا درآمد ساعتی شما نیز افزایش پیدا می‌کند که باعث می‌شود بتوانید با سرعت بیشتری موجودی خود را افزایش دهید. با ارتقای مهارت‌ها، سطح کاراکتر شما نیز بالا می‌رود که این اتفاق دسترسی به فرصت‌های سرمایه‌گذاری بهتر را امکان‌پذیر می‌کند. رقابت با دیگر بازیکنان و دعوت از دوستان از جمله دیگر مواردی هستند که به افزایش موجودی سکه‌های شما کمک می‌کنند.

به طور کلی بازی تلگرامی ماسک امپایر همانند سایر بازی‌های محبوب تلگرامی نظیر همستر کامبت (Hamster Kombat) و نات کوین عمل می‌کند. هدف اصلی شما در این بازی، افزایش موجودی سکه و پرافیت است تا پس از عرضه ارز دیجیتال اختصاصی این پروژه، سهم خود را از ایردراپ تلگرامی ماسک امپایر دریافت کرده و از این طریق به درآمد برسید.

ترفند‌ها و نکات بازی ماسک امپایر

هدف اصلی شما در بازی ماسک امپایر، کسب سکه، ارتقا مهارت‌ها و دفتر کار، رقابت با بازیکنان دیگر و سرمایه‌گذاری در بورس بازی است.

توجه داشته باشید که میزان توکن دریافتی شما در ایردراپ بازی ماسک امپایر براساس سه فاکتور زیر محاسبه خواهد شد:

پرافیت (درآمد) ساعتی

میزان کل سکه‌هایی که از ابتدا به دست آورده‌اید

تعداد دوستانی که به بازی دعوت کرده‌اید

برای افزایش میزان توکن‌های دریافتی خود در ایردراپ ماسک امپایر، باید به پرافیت توجه داشته باشید و مهم است که موجودی سکه را برای ارتقای مهارت کاراکتر و تجهیز دفتر کار خود هزینه کنید. با سرمایه‌گذاری در بورس و مبارزه با دیگر بازیکنان نیز می‌توانید موجودی سکه را افزایش دهید که در ارتقای سریعتر کاراکتر شما کاربرد خواهد داشت.

فراموش نکنید که سطح و مهارت کاراکتر شما در نتیجه مبارزات نیز تعیین‌کننده است؛ بنابراین ارتقا‌ها، شانس شما را برای پیروزی در مبارزات و کسب جوایز بیشتر افزایش می‌دهند و ارزش هزینه کردن را دارند. در این بین از اهمیت دعوت از دوستان خود نیز نباید غافل شوید. علاوه بر دریافت سکه بیشتر، تعداد دوستان دعوت‌شده شما بر میزان توکن دریافتی از ایردراپ تأثیرگذار خواهد بود.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون