۴ ماه محرومیت و ۲۰ میلیارد تومان جریمه

محرومیت سنگین و جریمه کم‌سابقه فدراسیون علیه بیرانوند / بیرو نقره داغ شد!

محرومیت سنگین و جریمه کم‌سابقه فدراسیون علیه بیرانوند / بیرو نقره داغ شد!
علیرضا بیرانوند چهار ماه محروم شده و کل مبلغ قرارداد باقی مانده سال آخر خود را به عنوان غرامت باید به پرسپولیس بپردازد که رقم آن حدود ۲۰ میلیارد تومان است.
کد خبر: ۳۰۵۳۴
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸

روزنامه فرهیختگان در خبری اختصاصی مدعی شد: طبق شنیده‌های «فرهیختگان» به‌زودی رأی نهایی پرونده جنجالی شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند به خاطر فسخ قرارداد اعلام خواهد شد. علیرضا بیرانوند به‌دلیل فسخ غیرقانونی قرارداد خود، به‌مدت چهار ماه محروم می‌شود و باید مبلغ قرارداد باقی‌مانده سال آخر خود با پرسپولیس را به‌عنوان غرامت باید به این باشگاه بپردازد که رقم آن حدود ۲۰ میلیارد تومان است. اما باشگاه تراکتور به‌خاطر اغوای بیرانوند محروم و جریمه نخواهد شد. هر چند باید منتظر اعلام رسمی رای پرونده از سوی فدراسیون فوتبال بمانیم.

این خبر غیر رسمی است؛ اما طبق شنیده‌های فرهیختگان به زودی رای نهایی پرونده جنجالی شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند به خاطر فسخ قرارداد اعلام خواهد شد. آن‌طور که پیداست در کمیته تعیین وضعیت درباره مهم‌ترین سوال این پرونده یعنی قانونی بودن یا نبودن فسخ قرارداد بیرانوند جمع بندی نهایی طبق مستندات و لوایح دفاعی ارائه شده انجام و فسخ قرارداد غیرقانونی تشخیص داده شده است.

به این ترتیب پیش بینی رای هم با بررسی متن قوانین انضباطی اصلا کار ساده‌ای نیست. علیرضا بیرانوند چهار ماه محروم شده و کل مبلغ قرارداد باقی مانده سال آخر خود را به عنوان غرامت باید به پرسپولیس بپردازد که رقم آن حدود ۲۰ میلیارد تومان است.

هم‌چنین طبق شنیده‌ها موضوع محرومیت نقل و انتقالاتی و جریمه باشگاه تراکتور به خاطر اغوای بیرانوند منتفی است و این باشگاه با این اتهام محکوم نخواهد شد. با این حال باید منتظر اعلام رسمی رای پرونده از سوی فدراسیون فوتبال بمانیم.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۱ | انتشار یافته:
گوناگون