قتل شرور سطح یک تهران با ۱۸ ضربه چاقو

قتل شرور سطح یک تهران با ۱۸ ضربه چاقو
کارآگاهان پلیس جنایی در پرونده قتل شرور معروف غرب تهران و پس از دستگیری ۴ نفر و شنیدن اعترافات آنها به فردی به نام نریمان رسیدند که مخفی شده بود و او را به اتهام قتل بی‌رحمانه دستگیر کردند.
کد خبر: ۳۰۵۳۰
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴

بامداد جمعه ۲۵ خردادماه امسال کارکنان انتظامات بیمارستان رسول اکرم (ص) از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پای در سردخانه بیمارستان گذاشتند و جسد مردی حدودا ۳۰ ساله را مشاهده کردند که بر اثر حدود ۱۸ ضربه چاقو به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد که مقتول از اراذل و اوباش سطح‌دار تهران بوده و در پارک یاران بلوار آیت‌الله کاشانی قربانی جنایت شده است. 

طولی نکشید که تیم جنایی برای بررسی‌های میدانی پای در بوستان یاران گذاشتند و در این شاخه از تحقیقات متوجه شدند مقتول به خاطر مشاجره لفظی با چند نفر درگیر شده و در جریان این نزاع با ضربات مهلک چاقو به قتل رسیده است. همچنین عاملان این جنایت قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته‌اند.

تیم پلیسی در نخستین گام، با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، مخفیگاه چند نفر از عاملان جنایت را شناسایی کردند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن موفق به دستگیری ۴ متهم شدند.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در آخرین تحقیقات خود از متهمان بازداشت‌شده پی بردند که مرد جوانی به نام نریمان در این نزاع حضور داشته و ضربات سهمگینی را به مقتول وارد کرده است.

تیم جنایی، پس از دریافت این اطلاعات مهم، با اقدامات ویژه پلیسی دریافتند که متهم پس از ارتکاب جنایت به اسلامشهر گریخته و در یک خانه‌باغ مخفی شده است. همین سرنخ کافی بود که مرد جنایتکار در یک عملیات ضربتی دستگیر شود.

متهم در جریان تحقیقات ابتدایی به جرم نزاع مرگبار در بوستان یاران اعتراف و عنوان کرد که ضربات مهلک چاقو را فقط به دستان مقتول وارد کرده است.

پس از این اعترافات تکان‌دهنده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی گسترده هویت افراد دیگری را که در این درگیری حضور داشتند شناسایی و سپس نسبت به دستگیری آنها اقدام کنند.

متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات جنایی همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون