چهارمین شکار تراکتور از پرسپولیس با انتقال یک مهاجم

چهارمین شکار تراکتور از پرسپولیس با انتقال یک مهاجم
مهدی عبدی که فصل قبل به صورت قرضی در تراکتور حضور داشت، مجددا به این تیم پیوست.
کد خبر: ۳۰۳۹۴
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱

تراکتور در فصل نقل و انتقالاتی فعال خود، چهارمین بازیکن را نیز از پرسپولیس به خدمت گرفت. پس از علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی، حالا مهدی عبدی نیز به عنوان خرید جدید سرخ پوشان تبریزی راهی این تیم شد.

عبدی که در لیگ نوزدهم و با حضور در ترکیب تیم کالدرون و تأثیرگذاری روی گل دربی توانست توجهات را به خودش جلب کند، طی چهار فصل حضور در ترکیب پرسپولیس و انجام ۱۱۰ دیدار برای این تیم و به ثمر رساندن ۲۸ گل از جمله گلزنی در فینال آسیا، در تابستان گذشته از جمع سرخپوشان جدا شد و با قراردادی قرضی به تراکتور پیوست.

این بازیکن در فصل قبل نیز در ۲۲ بازی برای تراکتور به میدان رفت که ماحصل آن، ۶ گل و یک پاس گل بود. البته عبدی چند هفته پایانی را به دلیل مصدومیت از دست داد و با پایان قرارداد قرضی خود، به پرسپولیس بازگشت.

در شرایطی که عبدی حتی پست خداحافظی از هواداران تراکتور را نیز منتشر کرده و در تمرینات پرسپولیس نیز حضور یافته بود، در نهایت به دلیل برخی مشکلات، قراردادش را با سرخ پوشان پایتخت فسخ کرد و حالا نیز به تبریز بازگشته است.

باشاه تراکتور نیز با انتشار اطلاعیه‌ای در این خصوص نوشته است که پس از مذاکره سعید مظفری‌زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه، مهدی عبدی با عقد قرارداد رسمی شاگرد اسکوچیچ شد.

تراکتور که با جذب مهره‌های نامدار و مطرح و حضور دراگان اسکوچیچ به دنبال کسب قهرمانی در لیگ برتر است، باید در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا نیز شرکت کند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون