چه فرصتی را از دست داد آذرپیرا!

چه فرصتی را از دست داد آذرپیرا!
امیرعلی آذرپیرا تا فاصله ۳۷ ثانیه به پایان کشتی مقابل قهرمان جهان، برنده این مسابقه بود.
کد خبر: ۳۰۱۰۹
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴

شکست چهار بر سه مقابل احمد تاج‌الدینوف در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های کشتی آزاد در وزن ۹۷ کیلوگرم در شرایطی رقم خورد که او با میدان‌داری و اشتها با نتیجه سه بر صفر از حریف خود پیش افتاده بود، اما دو زیر سریع مچ پا از تاج‌الدینوف در یک دقیقه مانده به پایان کشتی و دو خاک نتیجه را تغییر داد و این کشتی‌گیر روسی‌الاصل تبعه بحرین با پیروزی از میدان خارج شد تا شانس اول کسب طلای این وزن باشد.

آذرپیرای جوان که با بدنی ساخته و پرداخته وارد میدان شده بود، به نظر بر خلاف انتظار کمی از نظر بدنی مقابل حریف خود کم آورد و در شرایطی که می‌توانست این کشتی را به سود خود تمام کند، مغلوب یورش‌های این چهره نوخاسته کشتی جهان شد که دیدار اول او مقابل کایل اسنایدر یکی از مهم‌ترین کشتی‌های کل المپیک خواهد بود.

آذرپیرا در حال حاضر در جدول بازنده‌ها به امید موفقیت تاج‌الدینوف است که البته این مسئله عجیبی نیست و احتمالا اتفاق خواهد افتاد، اما به هر صورت او در آستانه موفقیتی بود که شاید می‌توانست مهم‌ترین پیروزی کشتی آزاد ایران در این رقابت‌ها را رقم بزند و کمی هوشیاری بیشتر یا تجربه بالانر این امتیاز را در اختیار او قرار می‌داد.

با این حال کشتی‌گیر ایران با دست خالی و افسوس میدان را ترک کرد و در حالی که انتظار یک شگفتی می‌رفت، این اتفاق رخ نداد تا کشتی ایران همچنان از بداقبالی گلایه‌مند باشد.

البته آذرپیرا با این نمایش نشان داد که باید در معادلات این وزن در آینده جای خاصی را به او اختصاص داد.

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون