خوردن این املت به سلامت چشم کمک می‌کند!

خوردن این املت به سلامت چشم کمک می‌کند!
سلامت چشم بسیار مهم است، ضعف بینایی می‌تواند مشکلات زیادی برای ما ایجاد کند. خوراکی‌هایی وجود دارند که به ما در سلامت چشم کمک می‌کنند.
کد خبر: ۲۹۵۰
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸

زی‌سان: واضح دیدن چیزی است که ممکن است در سال‌های اولیه زندگی‌مان بدیهی بدانیم. اما با گذشت زمان، سلامت چشم چیزی است که همه ما باید بیشتر به آن توجه کنیم. امروز می‌دانیم که آنچه می‌خوریم تأثیر مهمی بر سلامت چشم داشته باشد.

چه نگران از دست دادن بینایی باشید و چه فقط بخواهید‌تر غذا بخورید، یک متخصص سلامت چشم توصیه می‌کند روز خود را با اسفناج و املت گوجه فرنگی با ماهی قزل آلا شروع کنید.

جنیفر تسای (Jennifer Tsai)، اپتومتریست دارای گواهی هیئت‌مدیره و بنیانگذار “Line of Sight” در آمریکا می‌گوید: «تغذیه نقش مهمی در حفظ سلامت چشم ما دارد. معاینات منظم چشم مهم هستند، اما برخی از مواد مغذی مثل محافظ برای چشم ما هستند: آن‌ها می‌توانند به محافظت از شبکیه، حفظ سلامت لکه زرد و جلوگیری از مشکلاتی مانند خشکی چشم کمک کنند.»

صبحانه دکتر تسای نه تنها خوشمزه به نظر می‌رسد، بلکه سرشار از مواد مغذی حمایت کننده از چشم است. املت اسفناج و گوجه فرنگی با ماهی قزل آلا یک گزینه عالی است چراکه لوتئین، زآگزانتین، امگا ۳ و ویتامین A و C را ارائه می‌دهد که همه برای چشم عالی هستند.

این صبحانه:
سرشار از ویتامین‌های محافظ چشم است: به طور خاص، ویتامین‌های A، C و D۲.

آنتی اکسیدان‌های مهمی را ارائه می‌دهد: این املت خوشمزه سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدانی است: ممکن است به محافظت از چشمان شما در برابر آسیب کمک کند.
سرشار از چربی‌های سالم است: اسید‌های چرب امگا ۳ که در ماهی قزل آلا و تخم مرغ یافت می‌شوند، نه تنها برای سلامت قلب و مغز شما مفید هستند، بلکه برای چشمان نیز بسیار مهمند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون