خبر تلخ: سوپراستار از صحنه مسابقات کنار رفت!

خبر تلخ: سوپراستار از صحنه مسابقات کنار رفت!
ظاهر متفاوت و عجیب کیم یه جی، تیرانداز اهل کره جنوبی، او را به سوژه جذابی در المپیک پاریس تبدیل کرده است.
کد خبر: ۲۹۲۹۵
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴

ظاهر متفاوت و عجیب کیم یه جی، تیرانداز اهل کره جنوبی، او را به سوژه جذابی در المپیک پاریس تبدیل کرده است.

در هر المپیک ستاره‌ای در میان ورزشکارانی که تا پیش از آن ناشناخته بودند ظهور می‌کند. برای ستاره شدن لازم نیست مدال طلا به دست آورید. گاهی ممکن است تاثیرگذاری درخشانی روی دیگران داشته باشید و به بزرگترین ستاره این رقابت‌ها بدون کسب مدال طلا تبدیل شوید.

افراد زیادی انتظار نداشتند که کیم یه جی، عضو تیم ملی تیراندازی زنان کره جنوبی، به یکی از شخصیت‌های برجسته در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس تبدیل شود. او که با ظاهر شیک و آراسته رکورد جهانی جدیدی را به ثبت رسانده، به چنان موضوع جذابی تبدیل شده است که حتی ایلان ماسک درباره‌اش گفت: «بیایید او را در یک فیلم اکشن به کار بگیریم. نیازی به فیلم بازی کردن هم ندارد.»

کیم یه جی حذفی دراماتیک از مسابقات المپیک را با اسلحه بادی ۲۵ متر تجربه کرد. او پس از قرار گرفتن در جایگاه بیست و هفتم در دور اول از تیراندازی با تفنگ بادی ۲۵ متر موفق به صعود به مرحله نهایی نشد.

در مرحله سرعتی تفنگ بادی ۲۵ متر لازم است که شما در عرض سه ثانیه پس از مشخص شدن هدف به آن شلیک کنید. دلیل این اتفاق این است که هدف پس از سه ثانیه ناپدید خواهد شد و پس از هفت ثانیه بار دیگر ظاهر می‌شود. او در این مرحله نتوانست امتیاز مدنظرش را به دست بیاورد و به همین دلیل از دور مسابقات کنار رفت. این در حالی بود که امتیاز کل او در رقابت اصلی ۵۷۵ از ۶۰۰ بود.

خبر تلخ: سوپراستار از صحنه مسابقات کنار رفت!

اگر او می‌توانست تنها ۱۰ امتیاز از مسابقات سرعت کسب کند، راهی مرحله فینال می‌شد که هشت نفر در آن با هم رقابت می‌کردند و این شانس را داشت که بار دیگر توجه همه دنیا را به خودش جلب کند. اما در نهایت نتوانست در صدم ثانیه ماشه را بکشد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

این ستاره اهل کره جنوبی حالا به شخصیتی محبوب در بین دنبال کنندگان مسابقات المپیک ۲۰۲۴ هم تبدیل شده است. یکی از کاربران در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) با انتشار یکی از تصاویر او نوشت: «تیرانداز در روز، هیت وومن در شب. تقدیم به شما نتفلیکس!»

کیم یه جی که مانند ستاره‌ای خاص و متفاوت در صحنه این مسابقات حاضر شده بود، به معنای واقعی کلمه مانند سوپر استار یک فیلم از صحنه کنار رفت. او یک روز پیش از برگزاری مسابقات اصلی در پاسخ به اظهارات ایلان ماسک نوشت: «باور نمی‌شود چنین اتفاقاتی در حال رخ دادن است. این باعث افتخار است. من روز دوم و سوم مسابقه دارم، دوست داری بیایی و ببینی؟»

او پس از پایان مسابقاتش هم با انتشار پستی از همه تشکر کرد و نوشت: «فکر می‌کنم همه انتظارات بالایی داشتید و ما را تشویق کردید، اما ناامید شدید، چون من نتوانستم امتیازی کسب کنم.»

هدف او حالا درخشش در مسابقات چهار سال بعد است که قرار است در لس آنجلس برگزار شود. کیم یه جی در این باره گفت: «من بار دیگر برای المپیک لس آنجلس آماده خواهم شد. به شما نشان خواهم داد که چقدر سخت تلاش می‌کنم و این بار شما را ناامید نخواهم کرد.»

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون