گل‌گهر به‌دنبال مهاجم پرسپولیس

گل‌گهر به‌دنبال مهاجم پرسپولیس
تیم فوتبال گل گهر برای تقویت خط حمله خود قصد دارد تا مهاجم جوان تیم پرسپولیس را به خدمت بگیرد.
کد خبر: ۲۸۹۰۹
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶

تیم فوتبال گل گهر برای تقویت خط حمله خود قصد دارد تا مهاجم جوان تیم پرسپولیس را به خدمت بگیرد.

به گزارش مهر؛ مهدی عبدی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که فصل گذشته در ترکیب تراکتور موفق شد ۶ گل به ثمر برساند با پایان فصل بیست و سوم به پرسپولیس بازگشت و در تمرینات این تیم حاضر شد، اما این مهاجم جوان از شرایط خود در پرسپولیس راضی نیست.

وی قصد دارد از جمع سرخ‌پوشان جدا شود و با اعضای این تیم راهی اردوی کشور ترکیه نشد و روز گذشته دوشنبه ۸ مرداد هم جلسه‌ای را با مدیران باشگاه برگزار کرد که نتیجه‌ای به همراه نداشت و قرار است در روز‌های آینده جلسات دیگری هم با آنها برگزار کند تا پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر تیم جدید خود را مشخص کند.

در همین رابطه تیم فوتبال گل گهر به دنبال جذب بازیکنان مدنظر مهدی تارتار است و از این رو مدیران گل گهر مذاکراتی را نیز با مهاجم پرسپولیس داشته‌اند، اما هنوز به توافق نهایی دست نیافته‌اند. با توجه به جدایی بازیکنان هجومی گل گهر از جمله «روبرتو تورس»، بهنام برزای و سعید سحرخیزان گل گهر قصد دارد تا نفرات هجومی بیشتری را به ترکیب خود اضافه کند.

عبدی به جز گل گهر از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد همکاری دریافت کرده، اما هنوز آینده خود را مشخص نکرده است. پیش از این گفته می‌شد که مدیران گل گهر به دنبال معاوضه محمدرضا اخباری با مهدی عبدی هستند که این موضوع صحت ندارد و کادرفنی گل گهر تا این لحظه اجازه جدایی به اخباری نداده است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون