جنون و جنایت عجیب یک زن اسرائیلی!

جنون و جنایت عجیب یک زن اسرائیلی!
این زن بعد از ارتکاب جنایت خود، با دستان خونی و لباس پاره به سمت یک مرکز تجاری در هرتزلیا حرکت کرد و در مسیر تعداد دیگری از اسرائیلی‌ها را با تبر خود تهدید کرد. او قصد داشت به سمت نگهبان مرکز تجاری حمله کند که دستگیر شد.
کد خبر: ۲۸۱۵۳
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱

زی‌سان: رسانه‌های عبری‌زبان به تازگی جزئیات جنایت هولناک یک زن اسرائیلی را که چند روز پیش پسر شش ساله خود را با ضربات تبر به قتل رسانده بود، فاش کردند.

به گزارش زی‌‍سان؛ سایت عبری زبان I۲۴news گزارش داد که یک زن اسرائیلی به نام سیگال ایسکوویچ ساکن شهر اشغالی هرتزلیا با ارتکاب یک جنایت هولناک، پسر شش ساله خود (لیام ایسکوویچ) را با ضربات تبر به قتل رساند.

سیگال ایسکوویچ که مست بوده، همچنین سگ خانواده را با استفاده از تبر از پای درآورد.

I۲۴news در ادامه گفت: دادگاه خواستار انجام ارزیابی روانی بر روی این زن شده بود که هنوز مشخص نشده است که آیا وی صلاحیت محاکمه را دارد یا خیر.

این زن در جلسات بازجویی مدعی شد صدای فضایی‌ها را شنیده که به او دستور دادند پسرش را به قتل برساند.

وی در ادامه گفت: فضایی‌ها به من گفتند سرویس اطلاعات مرکزی با همکاری آنها یک تراشه در بدن من جاگذاری کردند! من قبل از این کار الکل مصرف کردم و می‌دانستم چه کاری انجام می‌دهم.

این زن  بعد از ارتکاب جنایت خود، با دستان خونی و لباس پاره به سمت یک مرکز تجاری در هرتزلیا حرکت کرد و در مسیر تعداد دیگری از اسرائیلی‌ها را با تبر خود تهدید کرد. او قصد داشت به سمت نگهبان مرکز تجاری حمله کند که دستگیر شد.

به گزارش رسانه‌ها، در صورت ارائه کیفرخواست علیه زن متهم مبنی بر عدم صلاحیت محاکمه، انتظار می‌رود برای مدتی که دادگاه تعیین می‌کند، تحت درمان روانی قرار گیرد. اما تا کنون مشخص است که او از جنایتی که مرتکب شده بود آگاه بوده است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون