پزشکیان: انتخاب کابینه برایم یک معضل شده است

پزشکیان: انتخاب کابینه برایم یک معضل شده است
رئیس جمهوری منتخب اظهار داشت: بار سنگینی روی دوش‌های خودم احساس می‌کنم که تحمل آن سخت است یکی از مشکلات من این است که همه می‌خواهند با من ملاقات کنند، من چگونه باید پاسخ همه را بدهم.
کد خبر: ۲۸۱۱۴
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰

رئیس‌جمهور منتخب با بیان این که قدم اول ما انتخاب کابینه وفاق ملی است، گفت: باید کابینه‌ای را شکل دهیم تا افراد صادق، باتجربه و با دانش انتخاب شوند و به سمت سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب امروز سه‌شنبه ۲ مرداد با اعضای ستاد‌های مردمی خود در تالار وزارت کشور دیدار کرد.

رئیس جمهوری منتخب اظهار داشت: وقتی شور و شوق شما را می‌بینم، بار سنگینی روی دوش‌های خودم احساس می‌کنم که تحمل آن سخت است یکی از مشکلات من این است که همه می‌خواهند با من ملاقات کنند، من چگونه باید پاسخ همه را بدهم.

وی افزود: من همان آدم قبل هستم اینطور نیست که رئیس جمهور شده‌ام، عوض شده باشم؛ خیلی‌ها گله می‌گنند که خودت را گم کرده‌ای به خدا شب و روز ندارم.

پزشکیان اظهار داشت: انتخاب مسئولین برای من معضل شده است، به هر کس می‌گویم آدم معرفی کنید، همه افراد خودشان را معرفی می‌کنند؛ قدم اول انتخاب کابینه وفاق ملی است و آن شعاری است که سرمی دادیم که مملکت با یک دسته و جناح اداره نمی‌شود، خودمان هم باید به آن پایبند باشیم در نتیجه باید کابینه‌ای را شکل دهیم تا افراد صادق، باتجربه و با دانش انتخاب شوند و به سمت سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۱ | انتشار یافته:
گوناگون