عامل قتل زن جوان در تالار عروسی، محاکمه می شود

عامل قتل زن جوان در تالار عروسی، محاکمه می شود
تحقیقات در پرونده مرد کینه جو که در یک تالار عروسی در شرق تهران، زن مورد علاقه اش را به قتل رسانده بود، ‌تکمیل و به صدور کیفرخواست منجر شد.
کد خبر: ۲۸۰۹۸
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴

این حادثه روز ۲۵بهمن پارسال اتفاق افتاد. آن روز به قاضی موسی رضازاده، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که زن جوانی در یک تالار عروسی در شرق تهران به قتل رسیده است. جسد این زن حدودا ۴۰ساله در اتاقکی که محل اسکان یکی از کارگران تالار بود پیدا شده بود و بررسی‌ها نشان می‌داد که وی بر اثر اصابت ضربه‌های جسم سخت به سرش جان باخته است. در ادامه مشخص شد که عامل جنایت کارگر تالار عروسی است که پس از قتل فراری شده بود، اما با اقدامات پلیسی شناسایی و دستگیر شد. 

وی که جوانی ۲۷ ساله است، گفت: یک سالی می‌شد که به عنوان کارگر، در تالار کار می‌کردم. چندی قبل در جریان مراسم عروسی که در تالار برگزار شده بود با یکی از مهمانان به نام فریبا آشنا شدم و به هم علاقمند شدیم. اما از مدتی قبل بین ما اختلافات مالی پیش آمد و من ۷۰ میلیون تومان از فریبا طلبکار شدم. او حاضر نبود بدهی‌اش را بپردازد و روز حادثه با او تماس گرفتم و خواستم به محل کارم بیاید. بر سر پول با او صحبت کردم، اما او نمی‌خواست پولم را پس بدهد و من که عصبانی شده بودم او را به قتل رساندم.

این مرد پس از بازسازی صحنه قتل، روانه زندان شد. از سوی دیگر برای تکمیل تحقیقات، باید اظهارات اولیای دم نیز در پرونده ثبت می‌شد. در این شرایط مادر و دختر مقتول در دادسرای جنایی تهران حاضر شدند و برای قاتل درخواست قصاص کردند. به این ترتیب، پرونده به مرحله صدور کیفرخواست رسید تا به زودی متهم به قتل در دادگاه کیفری پای میز محاکمه برود.

منبع: همشهری آنلاین

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون