تراکتور در آستانه ترکاندن بمب دیگر

تراکتور در آستانه ترکاندن بمب دیگر
باشگاه تراکتور طی روز‌های اخیر مذاکرات خوبی با علی قلی‌زاده انجام داده است.
کد خبر: ۲۷۴۱۹
|
۲۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲

باشگاه تراکتور یکی از بهترین تیم‌ها در نقل و انتقالات بوده و تا حالا ۳ ستاره اصلی پرسپولیس یعنی ترابی، اسماعیلی فر و بیرانوند را به خدمت گرفته است. آنها اسکوچیچ را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند و حالا به فکر تکمیل تیم خود در پست‌های مختلف هستند. بعد از جدایی ترابی، یکی از بازیکنانی که برای جانشینی او در پرسپولیس مطرح شد، علی قلی‌زاده وینگر تکنیکی تیم ملی بود. قلی‌زاده که با تیم لخ پوزنان لهستان قرارداد دارد، جدایی اش به این سادگی نیست و باشگاه‌های خواهان او باید رقم زیادی را برای گرفتن رضایتنامه قلی‌زاده بپردازند.

باشگاه پرسپولیس توانایی پرداخت پول رضایتنامه را به باشگاه لهستانی ندارد و کار سختی برای جذب قلی‌زاده دارد. حالا از تبریز خبر رسیده که باشگاه تراکتور مذاکرات خوبی را طی روز‌های اخیر با قلی‌زاده انجام داده و می‌خواهد این بازیکن را از پرسپولیس هایجک کند. مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند دو دوست بسیار صمیمی قلی‌زاده در تراکتور حضور دارند و به غیر از این دو نفر، اسکوچیچی سرمربی تراکتور شده که به نوعی عاشق قلی‌زاده است و علاقه زیادی به این بازیکن دارد.

در زمان حضور اسکو در تیم ملی قلی‌زاده بازیکن فیکس او بود و بازیکنان تیم ملی به شوخی می‌گفتند علی پسر دراگان است. پرسپولیس که در نقل و انتقالات بار‌ها در جذب بازیکنان مختلف ناکام مانده، در صورت تراکتوری شدن قلی‌زاده و هایجک این بازیکن از پرسپولیس بار دیگر در جذب یک ستاره دیگر ناکام خواهند ماند و فشار‌ها روی مدیران این باشگاه به مراتب بیشتر از قبل خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۱ | انتشار یافته:
گوناگون