(تصاویر) دختری که بدون بینی به دنیا آمد

(تصاویر) دختری که بدون بینی به دنیا آمد
داستان تسا توجه مردم را در سراسر جهان به خود جلب کرده است و منبع الهام افراد بی‌شماری است که با چالش‌های خود روبرو می‌شوند.
کد خبر: ۲۶۸۷
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

این دختر جوان که به دلیل تولد بدون بینی به "ولدمورت" معروف است، به دلیل ظاهر منحصر به فردش متمایز است. داستان او به ما الهام می‌دهد تا زیبایی‌های متنوعی را که در هر انسانی وجود دارد بپذیریم.

تسا با یک بیماری غیر معمول به نام آرینیا مادرزادی کامل به دنیا آمد. این ناهنجاری نادر که بر تعداد کمی از مردم در سطح جهان تأثیر می گذارد، تسا را ​​از ابتدای زندگی خود با چالش های متمایز مواجه کرد. با وجود این موانع، او تصمیم گرفته است که اجازه ندهد شرایطش او را تعریف کند و با اشتیاق بی‌نظیر به زندگی ادامه دهد.

(تصاویر) دختری که بدون بینی به دنیا آمد

۵ ماه پس از بارداری پدر مارد تسا متوجه ی این موضوع شدند و در حالی که با شوک این موضوع مواجه شدند اما با آغوش باز تسلا و چالش های آینده را پذیرفتند. والدین تسا او را دختری زیبا و خارق‌العاده میدانند.

دو سال بعد، تسا تحت عمل جراحی زیبایی قرار گرفت تا پروتزهایی در زیر پوست او کاشته شود و زمینه ساخت بینی مصنوعی در آینده فراهم شود.

تسا خود را با زندگی بدون بینی وفق داده است، با تکیه بر تنفس از طریق دهان و فاقد حس بویایی که بسیاری از ما اغلب آن را بدیهی می دانیم. علی‌رغم این چالش‌ها، شادی و اشتیاق تسا برای زندگی در درون و ظاهر او مشهود است.

(تصاویر) دختری که بدون بینی به دنیا آمد

او ثابت کرد که یک دختر کامل است.دختری شاد و با طراوت کودکی.

داستان تسا توجه مردم را در سراسر جهان به خود جلب کرده است و منبع الهام افراد بی‌شماری است که با چالش‌های خود روبرو می‌شوند. قدرت و انعطاف پذیری او یادآور قدرتمندی است که زیبایی واقعی فراتر از ظاهر فیزیکی است و در روح تسلیم ناپذیر هر یک از ما ساکن است. سفر تسا به عنوان چراغ امید عمل می کند و این ایده را تقویت می کند که می توانیم با عزم، شجاعت و حمایت عزیزان بر هر مانعی غلبه کنیم.

(تصاویر) دختری که بدون بینی به دنیا آمد

در دنیایی که منفی‌گرایی اغلب در کانون توجه قرار می‌گیرد، داستان‌هایی مانند داستان تسا به عنوان چراغی عمل می‌کنند و پیروزی روح انسان را روشن می‌کنند. داستان زندگی تسا یک روایت مداوم است و الهام بخش بسیاری در جهان شده است.

منبع: روزیاتو

tags # بینی
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون