عشق دختر شیرازی خون به پا کرد!

عشق دختر شیرازی خون به پا کرد!
پدر خانواده پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد و با سرعت عمل و تلاش مأموران انتظامی، قاتل و همدستانش شناسایی و در عملیاتی منسجم هر ۳ نفر دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۶۶۵۷
|
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴

پسر جوانی پس از خواستگاری و شنیدن جواب رد، پدر دختر مورد علاقه‌اش را به قتل رساند و گریخت، اما در نهایت دستگیر شد.

به گزارش ایران، سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شیراز گفت: پانزدهم تیر در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری منجر به جراحت مردی ۴۳ ساله در روستای کفترک شیراز، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده توسط پلیس مشخص شد یکی از ضاربین که جوانی ۲۰ ساله بوده، قصد ازدواج با دختر این خانواده را داشته، اما پس از مخالفت پدر دختر، شب‌هنگام به همراه ۲ نفر از دوستانش که ۱۸ ساله و ۲۰ ساله هستند به قصد رعب و وحشت وارد منزل آنها شده و ناگهان مشاجره لفظی بین‌شان درگرفته و در این میان پدر خانواده را با سلاح سرد به شدت مجروح کرده و از صحنه متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی شیراز اظهار کرد: پدر خانواده پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد و با سرعت عمل و تلاش مأموران انتظامی، قاتل و همدستانش شناسایی و در عملیاتی منسجم هر ۳ نفر دستگیر شدند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون