مرگ تکان‌دهنده فوتبالیست ۲۹ ساله در حمله هولناک تمساح!

مرگ تکان‌دهنده فوتبالیست ۲۹ ساله در حمله هولناک تمساح!
لوپز که با نام مستعار "چوچو" شناخته می‌شد، بازیکن تیم فوتبال دپورتیوو ریو کانیاس بود و دو فرزند ۸ و ۳ ساله داشت.
کد خبر: ۲۶۰۷۹
|
۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹

زی‌سان: خسوس آلبرتو لوپز اورتیز، فوتبالیست ۲۹ ساله کاستاریکایی، در حادثه‌ای دلخراش به دست یک تمساح در رودخانه‌ای در استان گواناکاسته کشته شد.

این حادثه روز ۲۹ ژوئن هنگامی که لوپز برای خنک شدن در رودخانه ریو کانیاس شنا می‌کرد، رخ داد.

تصاویر تکان‌دهنده‌ای که منتشر شده، تمساح بزرگی را نشان می‌دهد که با بدن قربانی در دهانش در آب شنا می‌کند. ویدئوی دیگری لحظه کشته شدن تمساح توسط اهالی محلی و بیرون آوردن جسد از آب را ثبت کرده است.

لوپز که با نام مستعار "چوچو" شناخته می‌شد، بازیکن تیم فوتبال دپورتیوو ریو کانیاس بود و دو فرزند ۸ و ۳ ساله داشت. پس از این حادثه، خانواده او از مردم درخواست کمک مالی برای هزینه‌های مراسم تدفین کردند. لوئیس کارلوس مونتس، مدیر تیم، نیز در حال جمع‌آوری کمک برای خانواده قربانی است.

ساکنان محلی پس از حمله تمساح، با قایق آن را تعقیب کرده و برای نجات جسد قربانی، تمساح را کشتند. این اقدام با وجود ممنوعیت شکار حیوانات حفاظت شده مانند تمساح‌ها توسط وزارت محیط زیست و انرژی کاستاریکا صورت گرفت. هنوز مشخص نیست آیا مقامات در مورد تصمیم کشتن تمساح برای بازیابی جسد تحقیق خواهند کرد یا خیر.

باشگاه فوتبال لوپز در صفحه فیسبوک خود بیانیه‌ای منتشر و از مردم درخواست کمک کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: مردم ریو کانیاس و همسایگان، بدین وسیله به اطلاع می‌رسانیم که یک شماره حساب برای کمک به خانواده خسوس لوپز 'چوچو' به دلیل اتفاق ناگواری که امروز افتاده، فعال شده است. 

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون