زاکانی فرزند هاشمی را به رگبار تهمت و توهین بست

زاکانی فرزند هاشمی را به رگبار تهمت و توهین بست
نامزد سابق انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان «آقایان رفراندوم را می‌خواهند تا آمریکا را بپذیریم!»، گفت: سیاست‌های کلی تغییر کند که امثال شما با بهاییان در این مملکت بنشینند؟ یا آقایی آمریکا را همان‌طور که شما پذیرفتید بپذیریم؟
کد خبر: ۲۵۹۶۸
|
۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹

نامزد سابق انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان «آقایان رفراندوم را می‌خواهند تا آمریکا را بپذیریم!»، گفت: سیاست‌های کلی تغییر کند که امثال شما با بهاییان در این مملکت بنشینند؟ یا آقایی آمریکا را همان‌طور که شما پذیرفتید بپذیریم؟ علیرضا زاکانی در جمع حامیان سعید جلیلی در مسجدالنبی (ص) اظهار داشت: پسر آقای هاشمی که اخیراً اعلام کرده است؛ «مردم، پای صندوق رأی بیایید، رفراندوم کنید که سیاست‌های کلی تغییر کند.»؛ خواب خوش می‌بینید، سیاست‌های کلی تغییر کند که امثال خواهر شما با بهاییان در این مملکت بنشینند؟ یا آقایی آمریکا را همان‌طور که شما پذیرفتید بپذیریم؟

راجع به تحریم به مردم خلاف نگویید؛ فروش ۱.۵ میلیون بشکه نفت و سرمایه‌گذاری‌های خارجی به‌معنای تحریم نیست و بزرگترین تحریم ما مسئولان نالایق و بی‌کفایتی بودند که بر این کشور حکمرانی کردند. 

 در سال ۸۸ تلاش کردید مردم را به جان هم بیندازید و هشت ماه کشور را در آتش سوزاندید و نتیجه آن ضرر تمام مملکت بود و اکنون نیز به‌دنبال ضرر مملکت هستید؛ صادقانه به مردم بگویید برای کشور برنامه و کارنامه درستی نداریم، اما نمی‌توان حقایق ۴۵ سال گذشته را کتمان کرد.

مردم کرمانشاه، این ما هستیم که آینده کشور را انتخاب می‌کنیم و به‌لطف الهی هر کدام از ما یک ستاد هستیم و هر کس اطرافیان را به مشارکت دعوت کند و با انتخاب آقای جلیلی راه شهید رئیسی ادامه پیدا می‌کند و کاستی‌ها و مشکلات موجود رفع می‌شود.

منبع: ایسنا

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون