درگیری سرمربی سپاهان در هند شدید شد!

درگیری سرمربی سپاهان در هند شدید شد!
ایگور استیماچ سرمربی سابق سپاهان روز‌های عجیبی را در هند سپری می‌کند.
کد خبر: ۲۵۲۵۲
|
۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۲

ایگور استیماچ سرمربی سابق سپاهان روز‌های عجیبی را در هند سپری می‌کند.

به گزارش ورزش سه، ایگور استیماچ، سرمربی سابق سپاهان، در سال ۲۰۱۹ به عنوان مربی هند انتخاب شد و کمک کرد تا این تیم برای دومین بار در سه دهه اخیر در بین ۱۰۰ تیم برتر رنکینگ جهانی قرار بگیرد، اما دوران حضور او در هند با جنجال زیادی همراه شد و در در طول این مدت همواره با فدراسیون فوتبال این کشور دچار تنش بود.

عجیب‌ترین موضوعی که در طول پنج سال حضور استیماچ در هند رخ داد، در سال ۲۰۲۳ بود که برخی مدعی شدند این سرمربی کروات برای انتخاب ترکیب خود از یک ستاره‌شناس استفاده کرده است؛ ادعایی که استیماچ در آن زمان آن را «مایه شرمساری» توصیف کرد.

اما پس از ناکامی هند در صعود به دور سوم مسابقات انتخابی جام جهانی، این سرمربی بار دیگر با فدراسیون فوتبال این کشور درگیر شد. استیماچ ۵۶ ساله در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود گفت که به دلیل استرس تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته و در دوران مسئولیتش در هند با دروغ و علایق خاصی مبارزه کرده است.

این موضوع واکنش فدراسیون فوتبال هند را به دنبال داشت و آنها با انتشار بیانیه‌ای در پاسخ به این سرمربی کروات اعلام کردند که او با اظهارات منفی خود به فدراسیون آسیب رسانده است.

این درگیری بین استیماچ و فدراسیون فوتبال هند در شرایطی شکل گرفته که مسئولان فوتبال این کشور قصد داشتند به دلیل مشکلات مالی خود به صورت دوستانه و با توافقی دو جانبه به همکاری خود با این سرمربی کروات پایان بدهند، اما به نظر می‌رسد این اتفاق رخ نخواهد داد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون