سریال «در انتهای شب» چند قسمت است و آخرین قسمت آن کی پخش می‌شود؟

سریال «در انتهای شب» چند قسمت است و آخرین قسمت آن کی پخش می‌شود؟
سریال «در انتهای شب» به کارگردانی آیدا پناهنده و با بازی بازیگرانی همچون پارسا پیروزفر، هدی زین‌العابدین و پدرام شریفی تولید شده است.
کد خبر: ۲۴۹۹۲
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸

آیدا پناهنده در ادامه فیلم‌های زنانه‌اش سریال «در انتهای شب» را برای شبکه نمایش خانگی ساخته است. سریال «در انتهای شب» که با نام قبلی «محبوبه شب» شناخته می‌شد، به کارگردانی آیدا پناهنده و با بازی بازیگرانی همچون پارسا پیروزفر، هدی زین‌العابدین و پدرام شریفی تولید شده است. این سریال در ژانر عاشقانه قرار دارد.  

سریال «در انتهای شب» چند قسمت است؟

سریال «در انتهای شب» یک مینی‌سریال ۹ قسمتی است و تاکنون پنج قسمت از این سریال پخش شده است.«در انتهای شب»روز‌های جمعه ساعت ۱۲ از فیلم نت پخش میشود. چهار قسمت دیگر از این سریال باقی مانده است و در آخر تیر این سریال به اتمام خواهد رسید

فیلمنامه این سریال توسط آیدا پناهنده و ارسلان امیری نوشته شده است. داستان سریال حول محور زندگی یک زوج، ماهی و بهنام، می‌چرخد. ماهی با اختلاف سنی ده ساله شاگرد بهنام در دانشگاه هنر بوده و این دو پس از ازدواج دچار مشکلاتی در زندگی مشترک خود می‌شوند.

سایر اخبار
نظرات بینندگان
Iran (Islamic Republic of)
person
ناشناس
cm_time
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
cm
چرا زنان کاندید ریاست جمهوری حذف شدند؟دقیقا چرا آیا زنان نقشی ندارند و کنار گذاشته شدند؟یا ریاست فقط برای مردان است؟یا ما نمیفهمیم؟آیا توهین ب شعور ما نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
person
ناشناس
cm_time
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
cm
سلام خانم بازیگرحجاب مصونیت است نه محدودیت انشاالله همه ی زن های عزیزوطنم به این نتیجه برسند
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۲
گوناگون