قتل فجیع پدر و مادر توسط دختر تراجنسیتی

قتل فجیع پدر و مادر توسط دختر تراجنسیتی
دختر آمریکایی ۱۶ ساعت بعد از کشتن پدر ومادرش و حمله مسلحانه به برادرش، توسط پلیس واشنگتن در علفزار دستگیر شد.
کد خبر: ۲۴۹۴۷
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷

همشهری آنلاین به نقل از دیلی میل نوشت: چهارشنبه گذشته پلیس واشنگتن در جریان قتل، گیل و جوزف تروی بیلی ۶۹ ساله و ۷۰ ساله قرار گرفت. ماموران پلیس بلافاصله به محل جنایت رفتند. پسر خانواده به پلیس گفت که آنها در خانه بودند که ناگهان با آمدن خواهرش میا ۲۸ ساله، یک تراژدی بزرگ رقم خورد.

او گفت من و همسرم در اتاق خود بودیم که با صدای شلیک گلوله به سرعت بیرون رفتیم و دیدیم که میا با یک اسلحه کمری به سوی پدر و مادرش تیراندازی می‌کند.

او گفت ما راهی جز فرار نداشتیم. به اتاق بازگشتیم، در را قفل کردیم و تصمیم گرفتیم از پنجره اتاق فرار کنیم. ناگهان شلیک به در اتاق آغاز شد، او قصد داشت ما را نیز بکشد. اما به سرعت از توانستیم جان خود را نجات دهیم.

اوهمچنین به پلیس گفت که خواهرم یک تراجنسیتی است و نام کالین را برای خود انتخاب کرده است. پلیس در جستجوی خانه، جسد زن را در طبقه اول و مرد را در راهروی منتهی به اتاق خواب پیدا کرد که به هر کدام چندین گلوله شلیک شده بود.

بدین ترتیب پلیس تحقیقاتش را برای پیدا کردن میا آغاز کرد. بعدازظهر همان روز، ۱۶ ساعت بعد از جنایت، کاراگاهان پلیس با استفاده از دروبین‌های نظارتی توانستند سرنخی از مخفیگاه میا پیدا کنند. او در حالیکه در علفزاری دربیرون شهر خود را پنهان کرده بود، دستگیر شد.

قتل فجیع پدر و مادر توسط دختر تراجنسیتی

او در بازجویی‌هایی پلیسی گفت که از پدر و مادرم متنفرم بودم. از کشتن آنها پشیمان نیستم. اگر آنها زنده می‌ماندند، بازهم آنها را می‌کشتم. آن روز به خانه رفتم و با ۲ گلوله پدرم و۴ گلوله مادرم را کشتم.

میا توضیح داد که بعد از اینکه پدرو مادرم روی زمین افتاده بودند بازگشتم و یک بار دیگر به سرشان شلیک کردم تا مطمئن شوم که هر دو جان باخته‌اند. او ادامه داد که برادرم هدف اصلی من نبود، اما اگر گلوله او را کشته بود، غمگین نمی‌شدم.

میا گفت در این چند ساعت برای اینکه از دست پلیس مخفی شوم، از حصارو دیوار‌ها می‌پریدم. دربوته‌ها پنهان می‌شدم. در حمام پارک چند ساعتی خوابیدم و هر راهی برای فرار به ذهنم می‌رسید انجام می‌دادم. قصد داشتم از شهر فرار کنم، اما سرانجام پلیس از طریق هلی‌کوپتر مرا پیدا کرد.

میا به اتهام دو قتل، یک اقدام به قتل، یک سرقت مسلحانه و داشتن سلاح گرم متهم شده است و به زودی محاکه می‌شود.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون