مصوبه تعیین سقف اجاره بها چه زمانی ابلاغ می‌شود؟

مصوبه تعیین سقف اجاره بها چه زمانی ابلاغ می‌شود؟
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که مصوبه تعیین سقف اجاره‌بها هفته جاری ابلاغ می‌شود.
کد خبر: ۲۴۸۹۱
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مصوبه تعیین سقف اجاره‌بها هفته جاری ابلاغ می‌شود گفت: تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن در چند استان باقی مانده است. این نخستین بار است که دولت اجاره مسکن را کنترل می‌کند.

کشف ۵هزار تخلف در مراکز توزیع کالا‌های اساسی

مسعود امراللهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی، از کشف بیش از ۵۵۷۰مورد تخلف در مراکز توزیع کالا‌های اساسی سراسر کشور و معرفی متخلفان به مراجع تعزیراتی خبر داد.

واریز یارانه معیشتی

یارانه مرحله۱۶۰ براساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم کل کشور به مبلغ ۳۰۰هزار تومان به‌ازای هر نفر واریز شد.

اتصال شبکه برق ایران به کشور‌های منطقه

علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو گفت: اتصال شبکه برق ازبکستان به ترکمنستان و سپس ایران امکان تبادل برق را برای کشور‌های منطقه به‌خصوص در دوره اوج بار مصرف تابستان و زمستان فراهم می‌آورد.

خریدتضمینی۸۴همت گندم ازکشاورزان

طبق اعلام سهراب سهرابی، مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی، میزان خرید تضمینی گندم تا پایان خردادماه به میزان ۴.۷میلیون تن و ارزش گندم‌های خریداری‌شده معادل ۸۴همت ثبت شده است.

قیمت‌گذاری بلیت هواپیما آزاد شد

حسین مذنب، مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی، از رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر ممنوعیت دخالت دولت در قیمت‌گذاری بلیت هواپیما خبر داد. این رأی به معنای آزاد شدن قیمت بلیت هواپیماست.

احداث خط ریلی شلمچه-بصره

میثم الصافی، مدیر دفتر رسانه‌ای وزارت حمل‌ونقل عراق گفت: خط ریلی شلمچه - بصره برای ایران و عراق مهم است و سهم بسیار بزرگی در بخش گردشگری عراق دارد. یک شرکت اسپانیایی برای اجرای آن انتخاب شده است.

تجارت ۶ میلیارد دلاری ایران و چین

جدیدترین آمار گمرک چین نشان می‌دهد مبادلات تجاری این کشور با ایران در ۵‌ماه ابتدایی۲۰۲۴ به ۵.۹میلیارد دلار رسیده و تجارت ایران و چین در این مدت نسبت به سال قبل کاهش ۹درصدی داشته است.

ضرورت بازنگری در سیاست‌های تأمین بازار برنج

مجیدرضا خاکی، سخنگوی انجمن واردکنندگان برنج ایران اعلام کرد: در آستانه دوره ممنوعیت واردات برنج و با توجه به مقادیر محدود ترخیص‌شده این محصول از ابتدا سال تاکنون، ضرورت بازنگری در سیاست‌ها اجتناب‌ناپذیر است.

منبع: روزنامه همشهری

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون