ماجرای عجیب جراح پلاستیکی که زنش زیر تیغ او دچار ایست قلبی شد!

ماجرای عجیب جراح پلاستیکی که زنش زیر تیغ او دچار ایست قلبی شد!
همسر این جراح پلاستیک قرار بود چند عمل زیبایی هم‌زمان داشته باشد
کد خبر: ۲۴۶۵۶
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵

زی‌سان: یک جراح پلاستیک در فلوریدا به‌دلیل مرگ همسرش که در نوامبر روی تخت عمل این جراح دچار ایست قلبی شد، دستگیر شده است.

به گزارش زی‌سان به نقل از ایندیپندنت؛ بنجامین براون ۴۱ ساله روز دوشنبه به اتهام «قتل درجه دو: قتل غیرعمد از طریق اهمال مجرمانه» بازداشت شد. او پس از صدور حکم جلبش در روز جمعه، خود را روز دوشنبه تسلیم پلیس کرد.

دفتر کلانتری سانتا رزا اعلام کرد که ماموران روز ۲۱ نوامبر به تماسی از مطب براون، ری‌استور پلستیک سرجری (Restore Plastic Surgery)، در گالف بریز (Gulf Breeze) در فلوریدا پاسخ دادند که یک وضعیت اضطراری پزشکی را گزارش داد.

هیلاری الینگتون براون ۳۳ ساله دچار ایست قلبی شده و به بیمارستان منتقل شده بود، که بعد در بیمارستان به دستگاه‌های حفظ علائم حیاتی وصل شد. او هفت روز بعد درگذشت. کالبدشکافی برای بررسی علت مرگ او هنوز انجام نشده است.

براون تا جلسه رسیدگی به صدور قرار وثیقه‌اش در زندان این شهرستان نگهداری می‌شود.

همسر براون در روزی که دچار ایست قلبی شد قرار بود تحت عمل جراحی چین عضلانی کوچک/اصلاح جای زخم شکمی، لیپوساکشن دوطرفه بازو، تزریق لب، و تنظیم گوش قرار بگیرد. در گزارشی دولتی آمده است که او پیش از عمل جراحی، ترکیب موا‌د بی‌حسی خودش را تهیه و مصرف کرد، اما ثبت نکرد چه موادی استفاده کرده بود.

او همچنین یک مشت قرص رنگارنگ از جمله والیوم خورده بود. اندکی پیش از عمل‌ها، کم‌کم علائم مرتبط با بی‌حسی در او بروز کرد. بر اساس گزارشی که ور-تی‌وی (WEAR-TV) به دست آورده است، وقتی او وارد اتاق عمل شد، براون مواد بی‌حسی بیشتری تزریق کرد بدون اینکه بتواند بررسی کند که همسرش چه مصرف کرده بود.

او در ادامه نوع و میزان داروی همسرش را ثبت نکرد. در آن بین، همسرش به او گفت که دیدش در حال تار شدن است و همه چیز را «نارنجی» می‌بیند. او همچنین دچار بی‌قراری، پرش‌های عضلانی و تاری دید شده بود، که علائم شایع مسمومیت‌اند.

طبق گزارش، این پزشک سپس به ترزیق دارو‌ها به صورت همسرش ادامه داد. بعد همسرش دیگر واکنشی نشان نداد و دچار تشنج شد. یک دستیار پزشکی از براون پرسید آیا باید با ۹۱۱ [اورژانس]تماس بگیرند و براون گفت «نه».

چنان که در گزارش ذکر شده است در ۱۰ تا ۲۰ دقیقه بعد، دستیار دوباره پرسید و او گفت «نه» یا «صبر کن».

براون کم‌کم به هراس افتاد و از دستیارانش درخواست کرد لوازمی از جمله کپسول اکسیژن و گوشی معاینه برایش بیاورند، اما یافتن این اقلام برای کارکنان دشوار بود. در این بین، براون سر کارکنان فریاد زد و پرسید «چه دارویی مصرف کرده بود؟ چه مصرف کرده بود؟»

در گزارش آمده است پس از ۱۰ تا ۲۰ دقیقه، نفس‌های همسر براون کوتاه و ضعیف شد و نبض و سطح اکسیژنش پایین آمد. او آن موقع به کارکنانش گفت با ۹۱۱ تماس بگیرند. افراد فوریت‌های پزشکی آمدند و همسر براون را به بیمارستان منتقل کردند.

او هرگز به هوش نیامد. این زوج سه فرزند داشتند.

طبق وب‌سایت وزارت بهداشت، براون در سال ۲۰۱۵ از دانشکده جراحی پلاستیک دانشگاه جورج‌تاون فارغ‌التحصیل شد. او دارای پروانه پزشکی در فلوریدا، واشینگتن دی‌سی، ویرجینیا و ویرجینیای غربی است. او دارای گواهی از انجمن جراحی پلاستیک آمریکا است.

مارتی الینگتون، پدر هیلاری الینگتون براون، به نشریه پنساکولا نیوز ژورنال (Pensacola News Journal)، گفت: «خانواده من به‌دلیل اقدام‌های فردی بی‌احتیاط تا ابد در دریایی از اشک زندگی می‌کند. غرور و تکبر او ضرورت درخواست کمک را تحت الشعاع قرار داد، کمبود اکسیژن‌رسانی به مغز هیلاری را طولانی‌تر کرد و در نهایت باعث مرگ او شد.»

«بن براون مادر نوه‌هایم، تنها دخترم و درخشان‌ترین ستاره‌مان را از ما گرفت. هیلاری بزرگ‌ترین فداکاری را کرد تا بن براون نتواند به فرد دیگری آسیب برساند. او شاید در زندان توجهی را که لیاقتش را دارد دریافت کند.»

روزنامه ایندیپندنت ایمیلی به براون زده و نظر او را جویا شده است.

اداره بهداشت فلوریدا روز ۲ مه دستوری اضطراری صادر کرد که پروانه پزشکی براون را فقط به انجام عمل‌ها یا جراحی‌ها در بیمارستان دارای مجوز و تحت نظارت پزشکی دارای مجوز محدود می‌کند.

این اداره در حال پیگیری اقدامی انضباطی در این پرونده است. براون تصمیم گرفته است اتهام‌هایی را که علیه‌اش مطرح شده است رد کند و بخش دادرسی اداری به این پرونده رسیدگی خواهد کرد. 

این اداره در چارچوب درخواست برای محدودسازی پروانه براون، اقدام به تحقیق کرده بود. بر اساس گزارش این تحقیق، یک دستیار پزشکی گفت که کار براون از سال ۲۰۲۱ شروع به افت کرد. این فرد متوجه شده بود که براون کار‌های بیشتری را به پزشک دستیار و همسرش که مجوز پزشکی نداشت محول می‌کرد.

در گزارش آمده است این کارمند ساختمان را «کثیف» و «بد نگهداری‌شده» توصیف کرد. دارو‌ها در کمدی قفل‌نشده نگهداری می‌شدند و کارکنان از داروی آرام‌بخش ورسد (Versed) «برای تسکین» استفاده می‌کردند.

این کارمند در ادامه افزود اداره مطب آشفته و مدیریت ضعیف بود، و براون را فردی انتقام‌جو توصیف کرد.

مقام‌های اداره بهداشت گفتند که براون عمل‌های ناخواسته از جمله لیفت باسن برزیلی روی بیماران انجام می‌داد و به همسرش اجازه می‌داد به‌رغم اینکه پروانه پزشکی نداشت، عمل‌هایی روی بیماران انجام دهد.

یک بیمار گفت بدنش در اثر درمانی که در فاصله سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ در مطب براون دریافت کرد «بدشکل» شده است. بیمار دیگری گفت که در ناحیه دیافراگم، شکم و باسن مدام درد دارد که از عمل‌هایی که در مطب براون داشت ناشی می‌شود.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون