ماجرای معلولیت دست علیرضا زاکانی چیست؟

ماجرای معلولیت دست علیرضا زاکانی چیست؟
علیرضا زاکانی در مناظره انتخاباتی خود در خرداد ۱۴۰۰ در مقابل اقای همتی، به مشکل دست خود با عنوان معلولیت اشاره کرد. در چند روز اخیر بار دیگر توجهات به سوی معلولیت دست او جلب شده است.
کد خبر: ۲۴۴۴۳
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹

زی‌سان: علیرضا زاکانی، شهردار تهران به عنوان یک سیاست‌مدار اصول‌گرا یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهور چهاردهم است. او وعده داده تا لحظه آخر در انتخابات باقی خواهد ماند.

به گزارش «زی‌سان»، در چند روز اخیر ماجرای معلولیت دست زاکانی به مساله‌ای برای افکار عمومی تبدیل شده است. برای اولین بار علیرضا زاکانی در مناظره انتخاباتی خود در خرداد ۱۴۰۰ در مقابل اقای همتی، به مشکل دست خود با عنوان معلولیت اشاره کرد. 

ماجرا از این قرار است که در سال ۱۴۰۰ زاکانی در جریان مناظره‌های انتخاباتی در پاسخ به اتهامات همتی بیان کرد: می‌فرمایند محل تحصیل بنده کجاست؟ بنده در دانشگاه علوم پزشکی تهران درس خواندم، اگر شما به خارج از کشور رفتید و تحصیل کردید و برگشتید، بنده کنکور امتحان دادم و رزیدنت شدم و بخاطر اینکه دستم معلولیت داشت مجبور شدم به پزشکی هسته‌ای بروم. اگر می‌دانید این مسئله را نگویید و اگر این موضوع را نمی‌دانید، حالا بدانید و دیگر تکرار نکنید.

درباره معلولیت اقای زاکانی این گونه نقل شده است که وی در جنگ ایران و عراق از ناحیه دست، پا و گردن مجروح شد. علیرضا زاکانی با شروع جنگ تحمیلی، در ماه‌های اولیه دفاع مقدس در حالیکه بیش از ۱۵ سال نداشت همدوش دیگر جوانان بسیجی پا به عرصه دفاع از دین و میهن گذارد و مشکل دست راست علیرضا زاکانی به دلیل مجروحیت در جنگ است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون