سمیرا سیاح در ۵۰ سالگی؛ قصد پیر شدن ندارد

سمیرا سیاح در ۵۰ سالگی؛ قصد پیر شدن ندارد
سمیرا سیاح بازیگری که پس از مهاجرت ناموفق اش اخباری از ایشان در دسترس نبود با به اشتراک گذاشتن عکسی تعجب تمامی کاربران را برانگیخت.
کد خبر: ۲۴۱۵۹
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶

سمیرا سیاح بازیگر سینما و تلویزیون که پس از یک مهاجرت ناموفق به ایران بازگشته است، عکسی از خود در آستانه ۵۰ سالگی منتشر نمود و مخاطبان را دچار بهت و حیرت کرد، چهره جوان خانم بازیگر اصلاً شبیه ۵۰ ساله‌ها نیست و گویا او اکسیر جوانی نوشیده و روند پیری معکوس را طی می‌کند.

سمیرا سیاح بازیگر نقش مینا در سریال جدال با سرنوشت در صفحه مجازی خود عکسی را منتشر نمود، تغییر چهره خانم بازیگر در این عکس سوژه کاربران مجازی شد و مورد توجه قرار گرفت، به عقیده برخی از طرفداران فیلم و سریال‌های ایرانی، چهره سمیرا سیاح در این عکس با گذشته بسیار متفاوت است و گویا به جز عمل جراحی بینی از بوتاکس و سایر روش‌های زیبایی استفاده کرده است.

سمیرا سیاح در ۵۰ سالگی؛ قصد پیر شدن ندارد ///

سمیرا سیاح بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون متولد آذرماه ۱۳۵۳ است. خانم بازیگر سال‌ها پیش ازدواج کرده و دو فرزند به نام سام و پایا دارد، او در آثاری، چون بالاتر از خطر، کاردو پنیر، بازگشت، انتظار، قاب‌های خالی، کاشانه، داستان یک شهر، همسفر، کارگاه علوی ۲ و... بازی کرده است. مدتی پیش عکسی از سمیرا سیاح و شهاب عباسی در یک فیلم قدیمی منتشر شده بود که برخی بر این اعتقاد بودند که سمیرا سیاح و شهاب عباسی با هم ازدواج کرده اند، اما این خبر تکذیب شد.

منبع: نمناک

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون