همه چیز درباره «ردمی بادز ۶S» هندزفری اقتصادی و پربازده جدید شیائومی

همه چیز درباره «ردمی بادز ۶S» هندزفری اقتصادی و پربازده جدید شیائومی
هندزفری بلوتوثی ردمی بادز ۶S با شارژدهی مناسب و قیمت ارزان معرفی شد
کد خبر: ۲۳۷۵۱
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷

برند ردمی شیائومی به‌طور رسمی از یک هندزفری بلوتوثی جدید به نام «ردمی بادز ۶S» رونمایی کرد. این ایرباد‌های مجهز به حذف نویز فعال، از قابلیت صدای فضایی (Spatial audio) نیز پشتیبانی می‌کنند و با کیسی مربعی‌شکل در سه رنگ‌بندی سفید، مشکی و آبی راهی بازار می‌شوند. برای 

مشخصات هندزفری بلوتوثی ردمی بادز ۶S

ردمی بادز ۶S دارای درایور‌های دینامیکی بسیار بزرگ ۱۴٫۲ میلی‌متری است که موفق به کسب گواهی کیفیت صدای فوق‌العاده شفاف NetEase Cloud Audio شده‌اند و خروجی صوتی باکیفیتی را ارائه خواهند کرد. جدیدترین هندزفری بلوتوثی ردمی از قابلیت کاهش نویز فعال با دو حالت مختلف نیز برخوردار است. ردمی بادز ۶S از دو میکروفون بهره می‌گیرد و می‌تواند به‌کمک هوش مصنوعی صدای ضدباد (تا حداکثر سرعت ۹ متر بر ثانیه) را به‌صورت واضح به گوش کاربر برساند.

از ویژگی‌های جذاب دیگر این هندزفری بلوتوثی باید به مواردی مانند SoundID برای سفارشی‌سازی جلوه‌های صوتی، بهینه‌سازی تطبیقی شنوایی و صدای فضایی (Spatial audio) برای ارائه‌ی خروجی صدای متعادل اشاره کرد.

قابلیت صدای فضایی ردمی بادز ۶S با گوشی‌های ردمی K۷۰ پرو، ردمی K۷۰، شیائومی ۱۳، شیائومی ۱۳ پرو، شیائومی ۱۳ اولترا، شیائومی میکس فولد ۳، شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ اولترا، همراه با چند گوشی دیگر از این برند سازگار است.

همه چیز درباره «ردمی بادز ۶S» هندزفری اقتصادی و پربازده جدید شیائومی

در صورتی که از این ایرباد‌ها با کیس شارژ استفاده کنید، طول عمری باتری آنها به ۳۳ ساعت می‌رسد. ردمی بادز ۶S از ویژگی استریم Hyper Connect شیائومی پشتیبانی می‌کند، امکان اتصال هوشمند به دو دستگاه را دارد و می‌تواند با برنامه‌ی Xiaomi Headphones مورداستفاده قرار بگیرد.

هندزفری بلوتوثی ردمی بادز ۶S در نهایت با قیمت ۱۹۹ یوان (حدود ۲۷ دلار) راهی بازار چین خواهد شد. با این حال، تاریخ عرضه‌ی این محصول هنوز مشخص نشده است و باید همچنان منتظر اعلام جزئیات بیشتری از سوی این غول فناوری چینی ماند.

منبع: اِروتِک

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون