فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز پنج شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز پنج شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
فال تاروت به عنوان یکی از روش‌های پیش‌گویی شناخته می‌شود و محبوبیت زیادی در میان عامه مردم دارد. در مطلب حاضر فال تاروت روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف سال ارائه شده است.
کد خبر: ۲۲۳۶۴
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹

زی‌سان: فال تاروت (Tarot) از دیرهنگام ابزاری برای کشف راز و رمز‌های اکنون و آینده انسان‌ها بوده است. امروزه از تاروت به عنوان یک ابزار و روشِ دارای چارچوب خاص و دقیق برای پیشگویی استفاده می‌کنند. روزانه افراد مختلف برای امور کاری، عاطفی، اقتصادی و در کل انجام امور روزانه و گرفتن تصمیمات به این فال رجوع می‌کنند.  

به گزارش «زی‌سان»، درباره پیشینه تاروت روایت‌های مختلفی وجود داد، اما آن‌چه قطعی به نظر می‌رسد، عدم استفاده از تاروت برای پیشگویی و در انحصار قشر اعیان بودن آن است. یعنی در ابتدا از تاروت با هدف پیش‌گویی و فال متولد استفاده نمی‌شد و تنها اقشار حاکم و اشراف به آن دسترسی داشتند.  

گفته می‌شود نقطه پیدایش کارت‌های حاوی تصویر به اروپا و سال ۱۳۹۰ میلادی باز می‌گردد. از نظر ریشه واژه نیز به نظر می‌رسد از کلمه «تاروچی» که یک کلمه ایتالیاییست بر گرفته شده است. در آن دوران متفکران تاروت را سرچشمه حکمت الهی می‌دانستند و دسترسی به آن برای عموم ممکن نبود. مردم عادی فقط به طریق مخفیانه به آن دسترسی داشتند که آن هم همراه با مجازات بود.

بر خلاف مردم اشراف‌زادگان به تاروت دسترسی پیدا کردند و نخستین کارت‌ها روی ورقه‌های نازکی از طلا، نقره یا حتی آج حیوانات طراحی شدند. اما به تدریج تاروت عمومی شد و با پیشرفت صنعت چاپ انبوهی از کارت‌ها بر روی کاغذ تولید شدند. با عمومی شدن تاروت مساله مهم موضوع راز‌های نهفته در آن به مساله تبدیل شد.

در قرن ۱۹ الیفاس لوی (Eliphas Levi) کابالیست و استاد علوم خفیه اهل فرانسه، سرانجام توانست که ۲۲ کارت تاروت کبیر را به ۲۲ حرف الفبای عبری مرتبط سازد و هر ۲۲ حرف الفبای عبری با چهار عنصر طبیعت و حروف مقدس مرتبط هستند. در نتیجه اسرار تاروت برملا شد و از آن به عنوان ابزار پیش‌گویی استفاده شد.  

فال تاروت در بردارنده اشکال و اعداد مختلف است. کارت‌های تاروت را هر کسی نمی‌تواند بخواند، بلکه درجه‌ای از دانش و آگاهی می‌خواهد. کارت‌های تاروت ۷۸ تا هستند که به دو بخش اصلی تقسیم می‌شوند: کارت‌های تاروت کبیر یا Major Arcana و تاروت صغیر یا Minor Arcana. هر کدام از این دسته‌ها نیز به ۴ بخش فرعی‌تر تقسیم می‌شوند.  

آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال تاروت روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف سال است.  

فال تاروت ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز پنج شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

پیروزی پس از تلاش

خبر خوب

رسیدن به اهداف و آرزو‌ها پس از گذشتن یک دوره رنج و سختی

توضیح:

اتحاد انرژی‌ها وعده‌ی پیروزی می‌دهد. مطابق با برنامه ریزی و نقشه هایتان پیش بروید. در صورت سعی و تلاش کامیابی از آن شما خواهد بود. چنین پیروزی از زحمات پیگیر گذشته، و به دلیل اعتماد به خویشتن حاصل می‌گردد. زمانی است که به خود و نیروهایتان اعتماد کنید و به اهداف خود تمامیت بخشید. شما به پاداشی که شایستگی آن را دارید دست خواهید یافت، به شرط آنکه از حداکثر توانایی خود برای وقوع آن استفاده کنید.

عبارت شفابخش:

هر رویدادی در زندگیم مرا به مقصد نهایی ام نزدیکتر می‌سازد.

فال تاروت ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز پنج شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

چراغ راه – نیروی هدایتگر

ملاقات با کسی که می‌تواند شما را در امور مختلف راهنمایی کند

برای اطلاع از موضوعی باید سفر کنید

موضوعی که تا کنون علت آن را نمی‌دانستید برای شما روشن می‌شود

توضیح:

تنهایی خود را بپذیرید! هم اکنون زمانی است که نیاز به سکوت و انزوا دارید تا حقایق عمیق تری را در قلب خود بیابید. مدتی از زندگی روزانه کناره گیری کنید تا بتوانید ضمیر درونی خود را بیدار و فعال سازید. با اشخاصی که شما را درک نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند که نسبت به شما تکبرورزی نمایند خودتان را مرتبط نسازید. بلکه با اشخاصی که در یک راه مشترک با شما گام برمی دارند همراهی و همدلی کنید. اگر قرار است یک مربی یا راهنمای خردمندی را ملاقات کنید با تواضع به سوی او بروید!

عبارت شفابخش:

من از تنهایی خود لذت می‌برم. هر زمان که بخواهم می‌توانم به تنهایی خود خاتمه دهم.

فال تاروت ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز پنج شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

هدیه – ملاقات دوست

ملاقات با یک دوست قدیمی و یاد آوری روز‌های خوب گذشته

زحمات گذشته پاداش‌هایی را به ارمغان می‌آورد

در یافت هدیه از کسی که شما را دوست دارد

توضیح:

دیدار‌ها تازه خواهند شد و هدایای محبت و دوستی احساس شما را همچون زمان کودکی سرشار از امنیت خاطر و معصومیت خواهند نمود. از تمام آنچه زندگی به شما می‌بخشد برخوردار شوید و آن را با عزیزان و دلبندان خود سهم کنید. امیدوار باشید، همانطور که گل‌ها شکوفا می‌گردند، با فرصت‌هایی که در پیش هستند خواسته‌ها و آرزو‌های شما با کمترین تلاش به حقیقت می‌پیوندند.

عبارت شفابخش:

من با پذیرفتن ارزنده‌ترین آرزوهایم آینده را متجلی خواهم ساخت.

فال تاروت ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز پنج شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

ایمان – آینده روشن

آسمان پر از ستاره نشانگر آینده روشن

امکانات جدید

سلامتی

توضیح:

غم‌ها و غصه‌های شما همچون ابر‌های آسمان پراکنده گشته و ستاره شما ظهور خواهد کرد. نماد ستاره به شما هدیه‌ای پر از مهر تقدیم می‌کند، اما به خاطر داشته باشید که هدایای ستاره همیشه مادی نیستند. ستاره دریای آرام پس از طوفان است.

عبارت شفابخش:

ارتباط من با آگاهی بیکران راه را برای تجلی اندیشه هایم می‌نمایاند.

فال تاروت ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز پنج شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

شروع خوش یمن

اراده، مهارت‌های سازمان یافته، شروع کار جدید

استعداد‌هایی که باید به کار گرفته شوند

از نیرو‌های مافوق مدد بگیرید برای کاری که دیگران توانایی انجام آن را ندارند ولی شما به راحتی از عهده آن بر می‌آیید

توضیح:

نیاز است که محدودیت‌ها و فضای خود را گسترش دهید. شما توانایی‌های درخشانی در اختیار دارید که می‌توانید از ثمرات آن دیگران را نیز برخوردار سازید. زمانی که به این کارت برخورد می‌کنید، خود را بصورت فرستاده‌ای بنگرید که ماموریت اجرای طرحی را بعهده دارد.

عبارت شفابخش:

تجلی نیرو‌های بالقوه من موجودیت مرا معنا می‌بخشد.

فال تاروت ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز پنج شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

مرد مصمم – توانگری

شخصیتی خونگرم و مصمم

مشتاق انجام عمل و تصمیمات سریع

یک شخصیت پر فایده و باهوش که همه او را دوست دارند

توضیح:

زندگی آماده است تا با آغوش باز شما را بپذیرد! بزودی همانند یک پیشقراول به نواحی جدید زندگی خود مسلط می‌گردید. آنچه را که شروع کرده اید به پایان برسانید. نسبت به افکار نو و انجام تغییراتی که لازم می‌دانید گشوده باشید. در طرح ها، فعالیت‌های تجاری و خلاق و سرمایه گذاری‌ها زمانی که روی اهداف واقعی خود متمرکز هستید نقش رهبری را بعهده بگیرید.

عبارت شفابخش:

من عاشق زندگی هستم و زندگی عاشق من است.

فال تاروت ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز پنج شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

رهایی از غم – آرامش

استراحت پس از یک دوره کشمکش

از نگرانی بیرون آمدن

رهایی از رنج

توضیح:

لازم است تا از یک زخم یا رنج کهنه شفا یابید. گذشت زمان تمام زخم‌ها را شفا می‌بخشد. داشتن مکان و موقعیتی مناسب برای تجدید قوای جسمانی، روحی و احساسی شما کمک بزرگی است.

از ارتباط داشتن و معاشرت با افراد دشوار یا مسائل پیچیده دوری کنید. هم اکنون زمان شرکت در فعالیت ها، روابط و اقدامات مهم نیست. عقب نشینی از مشکلات در این مرحله فرار از مسئولیت نیست بلکه نیازی برای جمع آوری نیرو و تمرکز است. نیاز است قدری آرام بگیرید.

عبارت شفابخش:

من در وجود خود احساس صلح و آرامش می‌کنم.

فال تاروت ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز پنج شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

بانوی جوان – استعداد

یک دوست مددکار

یار و یاور

توان مالی

توضیح:

این کارت برای تلاش‌های تجاری و مادی و اموراتی که با طبیعت سروکار دارد پیغام موفقیت می‌دهد. شما طی سفر یا گذران زندگی خود یک دوره ممتد و بی روحی را گذرانده اید و هم اکنون به موقعیت و محیط پرثمرتری رسیده اید. حالا زمانی است که می‌توانید به نیاز‌های جسمانی خود، سلامتی، ورزش و رژیم غذایی خود و اطرافیانتان بیشتر توجه کنید. اگر از کاری که هم اکنون انجام می‌دهید لذت نمی‌برید، در جستجوی کاری باشید که به شما حس تمامیت و رضایت درونی بدهد.

اگر نسبت به انجام تعهدات خود بی میل هستید و کار‌ها را نیمه کاره رها می‌کنید یا در خرج کردن اسراف می‌ورزید و از اوقات خود بخوبی بهره نمی‌برید، بهتر است در وضعیت خود توازن لازم را برقرار نموده و از انرژی مثبت این شخصیت در جهت ثبات قدم و وظیفه شناسی الگوبرداری کنید.

عبارت شفابخش:

من به جسم خود توجه و مراقبتی مهرآمیز دارم، جسم من نیز نیروی حیات، نشاط و سلامتی به من اعطا می‌کند.

فال تاروت ۱۰ خرداد ۱۴۰۳  برای متولدین آذر

فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز پنج شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

تلاش و پیروزی – سفر

پیروزی – آماده شدن برای تغییرات بزرگ

بدست آوردن اعتماد به نفس

غلبه بر بیماری و مشکلات مالی یا دشمنی

سفر دور

توضیح:

شما هم اکنون در موقعیتی هستید که در فعالیت‌های بسیار و گوناگون اشتغال می‌یابید. این تنوع در کار‌ها شما را غنی می‌سازد. اگر محکم و استوار پیش بروید حتما موفق خواهید شد. تغییراتی در راه است که برای شما ایجاد هیجان و بیقراری می‌کند. این رویداد مرحله‌ی مثبتی را در زندگی شما به ارمغان می‌آورد. اطرافیان دلسوز و محیط امن که آسایش خاطر شما را فراهم سازند در حمایت و تقویت شما موثر خواهند بود. ولی در هر حال ثبات و استواری شما تعیین کننده‌ی راه شما است.

عبارت شفابخش:

من در حال نظم دادن به زندگی خودم هستم و برای شروع جدید، خود را مهیا می‌سازم.

فال تاروت ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین دی

فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز پنج شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

گشایش

گشایش در کار‌ها

دیگران را از منافع خویش بهره‌مند ساختن

اقدامات نیکوکارانه

توضیح:

از تاریکی خارج شده و به نور قدم می‌گذارید. موفقیت شما از اعماق درون رشد می‌یابد و برای دیگران نیز سودمند و الهام بخش خواهد بود. هم اکنون زمانی است که می‌دانید خوشبختی در سهیم بودن است.

نیاز است که درمورد یک ناسازگاری به مذاکره بپردازید. روی موضوعات با پاکدلی کار کنید تا به تساوی حقوق و رضایت برسید. با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله کنید. در زمینه‌های احساسی و عاطفی نیز پیشرفت‌های غیرمنتظره پیش خواهد آمد.

عبارت شفابخش:

اعتماد به نفس و پذیرش، کلید‌های موفقیت و پیشرفت من هستند.

فال تاروت ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز پنج شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

پشت سر گذاردن مشکلات

پشت سر گذاشتن یک دوره فشار و ناراحتی

سفر به مکانی تازه

رهایی از اضطراب و نگرانی

توضیح:

دیدگاه شما نسبت به زندگی قدری متعادل‌تر می‌گردد. پایان یک مرحله را به مرور می‌پذیرید و خود را با وضعیت موجود تطبیق می‌دهید. در حال حاضر مبادرت به تغییرات ناگهانی بیش از آنکه موجب گشایش شود می‌تواند مسبب مشکلات بیشتر گردد. گرچه این کارت شور و نشاط زیادی را نوید نمی‌دهد ولی از مرز‌های ناامیدی گذشته است و نمایانگر آنست که به سوی یک دوره‌ی مثبت تری از زندگی در حرکت هستید. سختی‌ها را پشت سر گذاشته و اوقات آرام تری را سپری خواهید کرد. حالا دیگر وقت آن است که گذشته را رها کرده و به گذشته بسپارید.

هرگونه عقب نشینی، جابجایی و سفر برای رهایی از کسالت و افکار یکنواخت مناسب مساعد است.

عبارت شفابخش:

گلسرخ معرفت در قلب من شکوفا می‌گردد.

فال تاروت ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز پنج شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

رفاه مالی و معنوی

افکار و علائقی که بدرستی هدایت شده اند

در یافت یک حکم یا مدرک

بانویی که به تنهای به پول و ثروت زیادی دست میابد

توضیح:

موفقیت دلپذیری که برای شما در جریان است مراحل مختلف تعهد، زحمت، انضباط، یادگیری و برآورد را طی نموده است و شما به مرحله متعالی تری قدم می‌گذارید. هم اکنون زمانی است که می‌توانید آرزو‌های متعالی برای روح خود پدید آورید.

عبارت شفابخش:

هرچقدر بیشتر می‌بخشم بیشتر دریافت می‌کنم.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون