همه چیز درباره فیلم ترسناک نیش Sting ۲۰۲۴

همه چیز درباره فیلم ترسناک نیش Sting ۲۰۲۴
فیلم ترسناک نیش به قلم کیا روچ ترنر به نگارش درآمده و خودش هم آن را کارگردانی کرده است. داستان فیلم درباره یک دختربچه ۱۲ ساله به‌نام شارلوت است که یک عنکبوت را به‌صورت پنهانی بزرگ می‌کند.
کد خبر: ۲۰۶۲۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸

زی‌سان: «نیش/ Sting» یک فیلم ترسناک و دلهره‌آور محصول سال ۲۰۲۴ به نویسندگی و کارگردانی کیا روچ-ترنر است.

به گزارش زی‌سان، کیا روچ-ترنر، کارگردان فیلم، با «نیش» اثری ساده‌تر از ترکیب‌های ژانری قبلی‌اش ساخته است، اما به همان اندازه سرگرم‌کننده. این فیلم با ترکیب موجودی ترسناک و یک درام خانوادگی، صحنه‌ای را برای جلوه‌های ویژه عملی از کمپانی Wētā Workshop فراهم می‌کند، جایی که صحنه‌های کشتن چندش‌آور با مقداری بار احساسی همراه هستند.

درباره فیلم ترسناک نیش Sting ۲۰۲۴

کمپانی Wētā هیولایی را خلق کرده است که ترکیبی از بیوه‌ی سیاه و بیگانه است، با کمی از دی‌ان‌ای موجودات عجیب و غریب در فیلم «هشت پای عجیب‌الخلقه» اثر الوری الکایم. «نیش» با دوربین‌هایی که به طور فعالانه پرسه می‌زنند و حسی تقویت‌شده از واقعیت دیده می‌شود، اغلب انرژی ترکیبی از «بیگانه» با «Evil Dead» را القا می‌کند.

داستان دختری دوازده ساله به‌نام شارلوت که مخفیانه یک عنکبوت را به‌عنوان حیوان خانگی نگه می‌دارد و اسم استینگ را روی آن می‌گذارد و او را بزرگ می‌کند.  شارلوت  دقیقا به همان اندازه که علاقه‌ی شارلوت به این عنکبوت زیاد می‌شود، اندازه‌ی آن هم افزایش پیدا می‌کند. اشتهای استینگ برای خون سیری ناپذیر می‌شود که با سرعتی وحشتناک رشد می‌کند.

درباره فیلم ترسناک نیش Sting ۲۰۲۴

به‌زودی خانواده شارلوت و همه مردم متوجه می‌شوند که همه آنها به دام افتاده‌اند و توسط یک عنکبوتی بزرگ شکار شده اند که تنها میل به گوشت انسان را دارد. شارلوت تنها کسی است که می‌داند چگونه جلوی آن را بگیرد.

طرفداران پرشور فیلم‌های ترسناک، زبان تصویری‌ای که او به «نیش» آورده را تشخیص می‌دهند و حتی قدردانی می‌کنند؛ حتی یک شکوفایی روایی اضافی هم وجود دارد که ادای احترامی به «دکان کوچک وحشت» اثر راجر کورمن است.

فیلم Sting

درباره فیلم ترسناک نیش Sting ۲۰۲۴

کارگردان: کیاه روچ-ترنر

 نویسنده: کیاه روچ-ترنر

بازیگران: آلیلا براونی، پنه‌لوپه میچل و رایان کور

ژانر: ترسناک و دلهره‌آور

تاریخ نمایش: ۲۴ فروردین ۱۴۰۳

میانگین امتیازات Sting: در وب‌سایت جمع‌آوری نقد راتن تومیتوز از ۵۹ نقد منتقد، با میانگین امتیاز ۶ از ۱۰ مثبت است.

در متاکریتیک، بر اساس رای هفت منتقد، امتیاز ۵۲ از ۱۰۰ را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقد‌های «متوسط» است.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون