همه چیز درباره سریال لالایی عمو پورنگ؛ از زمان پخش تا بازیگران و داستان

همه چیز درباره سریال لالایی عمو پورنگ؛ از زمان پخش تا بازیگران و داستان
سریال «لالایی» و نقش‌آفرینی داریوش فرضیایی متفاوت از کار‌هایی است که تاکنون از او به عنوان کاراکتر عمو پورنگ دیده شده است
کد خبر: ۲۰۶۲۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸

زی‌سان: سریال «لالایی» قرار است با بازی او بعد از مدت‌ها غیبت و البته فضایی متفاوت از یکی از پلتفرم‌ نمایش‌خانگی فیلیمو پخش شود.

به گزارش «زی‌سان»، بنابر اعلام عوامل سریال فانتزی جدید عمو پورنگ، تا اواخر اردیبهشت‌ ماه کار فیلمبرداری و تولید به پایان می‌رسد. قرار است این سریال امسال در یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود. 

کارگردان سریال لالایی

این سریال به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور که سال‌ها با داریوش فرضیایی کار کرده و «سرزمین بالش‌ها» را با او در شبکه نمایش‌خانگی داشت این روز‌ها در اواخر تصویربرداری به سر می‌برند و گروه در تهران مشغول فعالیت‌اند تا اواخر اردیبهشت‌ماه کار به پایان برسد. قرار است این سریال امسال در یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود.

همه چیز درباره سریال لالایی عمو پورنگ؛ از زمان پخش تا بازیگران و داستان سریال

بازیگران سریال لالایی

داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ بازیگر نقش اول این سریال است. 

امیر کربلایی‌زاده که مدت‌ها از او خبری نیست و بیشتر به آموزش استندآپ کمدی و اجرای تئاتر مشغول است در این سریال به ایفای نقش می‌پردازد.

 فرهاد بشارتی هم چندی پیش از حضور خود در این سریال خبر داده بود.

 امیرمحمد متقیان نیز یکی دیگر از بازیگرانی است که از او به عنوان یکی از حاضران در سریال نام برده می‌شود. 

همه چیز درباره سریال لالایی عمو پورنگ؛ از زمان پخش تا بازیگران و داستان سریال

داستان سریال لالایی عموپورنگ

سریال «لالایی» و نقش‌آفرینی داریوش فرضیایی متفاوت از کار‌هایی است که تاکنون از او به عنوان کاراکتر عمو پورنگ دیده شده است. در عین حال باید دید با حضور او و هنرمندانی که در «محل گل و بلبل» و برخی از پروژه‌هایی که او و دوستان داریوش فرضیایی فعالیت داشته‌اند می‌تواند اقبال را نسبت به محدود کار‌های کودکانه نمایش‌خانگی برگرداند یا خیر.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون