رمزگشایی از پیام بی‌پروای همایون؛ شش نکته درباره استوری سحرگاهی و جنجالی همایون شجریان

رمزگشایی از پیام بی‌پروای همایون؛ شش نکته درباره استوری سحرگاهی و جنجالی همایون شجریان
در پایان و در مهم‌ترین بخش استوری همایون شجریان گفته می‌شود: «تا همیشه حمایت و رفاقت پابرجاست». این جمله در درون خود دو معنا دارد.
کد خبر: ۲۰۵۱۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷

زی‌سان: همایون شجریان با نگارش پیامی پنج بخشی امروز سه‌شنبه موضوع جدایی احتمالی‌اش از سحر دولتشاهی را به جنجالی‌ترین سوژه روز تبدیل کرد. همایون شجریان در اینستاگرام خود نوشت: «عزیزان دل به این مزخرفات توجه نکنید. نه خیانتی در کار من و سحر جان بوده، نه بچه‌ای که بخواد انداخته بشه. تا همیشه حمایت و رفاقت پابرجاست. خسته شد صبر ما.»

شش نکته درباره استوری سحرگاهی جنجالی همایون شجریان

به گزارش «زی‌سان»، پیام همایون در اینستاگرام در نوع خود بی‌سابقه و برای بسیاری از طرفدارانش شوکه کننده بود. این پیام در درون خود کد‌هایی داشت و دارد که رمزگشایی از آنها می‌تواند روشن کننده بخش بزرگی از واقعیت جدایی همایون و سحر باشد. در ارتباط با استوری همایون شجریان می‌توان چند نکته اساسی را مطرح کرد که عبارتند از:

۱- بر کسی پوشیده نیست که استوری جنجالی همایون شجریان پاسخی مستقیم به اظهارات امین فردین است.

۲- همایون شجریان در گذشته به عنوان یک خواننده که بخش بزرگی از شهرت‌اش را مدیون پدرش محمد رضا است، به حاشیه‌ها و خبر‌های رسانه‌ها اعتنای چندانی نداشت. حتی او نسبت به کلان‌ترین مسائل جامعه نیز چندان واکنش نشان نمی‌داد. حالا برای بسیاری از مخاطبان و طرفداران او این پرسش ایجاد شده که چرا همایون چنین واکنش شدیداللحنی را نشان داده است. 

۳- لحن پیام همایون مملو از عصبانیت است. به کار بردن جمله «به مزخرفات توجه نکنید» نشان می‌دهد که یک فشار روانی بزرگ بر روی او بوده و هست. در پایان نیز می‌نویسد «خسته شد صبرما»؛ این جمله نیز نشان دهنده این است که صبر همایون لبریز شده که چنین پست شدیداللحنی را منتشر کرده است. 

۴- شجریان در بخش دوم از استور خود، شائبه خیانت را رد می‌کند. البته او دو طرف را مخاطب قرار می‌دهد و می‌گوید نه رد کار من و نه در کار سحر جان خیانتی نبوده است. 

شش نکته درباره استوری سحرگاهی جنجالی همایون شجریان

۵- در بخش سوم از استوری همایون به شایعه سقط جنین سحر دولتشاهی می‌پردازد و آن را رد می‌کند. 

۶- اما در پایان و در مهم‌ترین بخش استوری شجریان گفته می‌شود: «تا همیشه حمایت و رفاقت پابرجاست». این جمله در درون خود دو معنا دارد. اول این‌که شجریان موضوع جدایی را رد نمی‌کند و دوم این‌که او می‌گوید رابطه آنها به رفاقت تبدیل شده که همیشه باید پابرجا باشد. در ضمن او آمادگی خود را برای حمایت از سحر اعلام می‌کند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون